Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:03:14 GMT

برودت هوا مدارس خراسان رضوی را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۴۶۶۰

برودت هوا مدارس خراسان رضوی را تعطیل کرد

گروه استان‌ها-مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:کلیه مدارس ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان، مناطق احمدآباد و رضویه و نیز شهرستان‌های طرقبه، شاندیز، خواف و گناباد، فریمان و چناران به علت برودت هوا در نوبت صبح تعطیل بودند. - اخبار استانها -

 قاسمعلی خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارسی که به علت برودت هوا تعطیل هستند به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا تمامی مدارس مقطع ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان و مناطق احمدآباد و رضویه و شهرستان‌های طرقبه شاندیز، خواف و گناباد، فریمان و چناران امروز شنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شده‌اند.

احتمال تعطیلی مدارس در 3 شهرستان استان فارس/ آسیب سیل به شهرستان رستم در حال ترمیم استجزئیات تعطیلی مدارس در استان مرکزی اعلام شدبارش برف سبب تعطیلی مدارس و انسداد راه‌ها در استان کردستان شد

خدابنده تصریح کرد:امروز مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان‌های کلات و کوهسرخ با یک ساعت تاخیر و در مناطق جلگه رخ و کدکن با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند و در شهرستان خواف نیز مدارس مقطع متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس ابتدایی در شیفت بعدظهر گرفته نشده است اما اگر سرما و برودت هوا ادامه پیدا کند برای مدارس ابتدایی در شیفت بعدظهر هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعطیلی مدارس برودت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر

محمدجواد کنجوری، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر خبر داد.

وی افزود: سینما‌های کرمانشاه از ساعت ۱۹ فردا جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: روز‌های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب‌های قدر سینما‌های کرمانشاه تعطیل و فعالیتی نخواهند داشت.

کنجوری گفت: در روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه مطابق با بیست و دوم رمضان سینما‌ها تا ساعت ۱۹ فعالیت دارند. وی تصریح کرد: از ۱۴ فروردین‌ماه که اولین روز نیم‌بهای سینما‌ها در سال ۱۴۰۳ می‌باشد آثار کمدی و غیرکمدی در کنار هم اکران می‌شوند.

کنجوری خاطرنشان کرد: هنردوستان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه خرید بلیت www.gisheh۷.ir مراجعه نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تغییرات گسترده در شبکه‌های فارسی؛ ایران اینترنشنال هم تعطیل می‌شود
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر