Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان دو روز پیش با باشگاه الغرافه قطر به صورت قرضی برای مدت ۶ ماه قرارداد امضا کرد تا شاگرد استراماچونی شود.

ستاره ایرانی در مصاحبه خود با نشریه «الوطن»، گفت: خوشحالم به تیم بزرگ الغرافه پیوستم و می دانم این تیم یک باشگاه قدیمی و ریشه دار است. وقتی در سن کودکی بودم بازی های این تیم را تماشا و بازیکنان ایرانی که در این باشگاه قطری بازی می کردند را دنبال می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که پیوستن به این تیم افتخار بزرگی است و امیدوارم به اهدافم با الغرافه برسم.

وی درباره اینکه آیا با فرهاد مجیدی ستاره سابق الغرافه و سرمربی کنونی استقلال قبل از پیوستن به تیم مشورت کرده، گفت: با فرهاد مجیدی تماسی نداشتم ولی او را خیلی خوب می شناسم اما با مهدی طارمی دوست نزدیکم در تیم ملی ایران درباره باشگاه الغرافه صحبت کردم و از او مشورت خواستم.

هافبک ایرانی درباره اهدافش با الغرافه، گفت: بدون شک می خواهم با تیم جام های مختلف را فتح کنم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و کادرفنی توانایی داریم و در شرایط کنونی باید به توانایی های خود به شکل مناسب تمرکز کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الغرافه قطر الغرافه قطر سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!

آقای خاص می‌گوید در منچستریونایتد به اندازه کافی به او وقت ندادند.

طرفداری | ژوزه مورینیو معتقد است منچستریونایتد به اندازه کافی به او زمان نداد.

ژوزه مورینیو حد فاصل سال‌های 2016 تا 2018 روی نیمکت منچستریونایتد نشست و توانست در اولین فصل خود به 3 جام از جمله لیگ اروپا دست پیدا کند. اما اوضاع در ادامه، خصوصاً در فصل سوم برای آقای خاص خوب پیش نرفت و او سرانجام در دسامبر 2018 به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد. مورینیو هنگام سرمربی‌گری منچستریونایتد، چندین بار به ضعف ساختاری این تیم اشاره کرده بود و حضور برخی از افراد و بازیکنان را از عوامل پسرفت قرمزهای منچستر نامید.

مورینیو که به تازگی پای میز گفت‌وگو با نشریه تلگراف انگلیس نشسته، معتقد است مدیران منچستریونایتد به اندازه‌ اریک تن هاخ از او حمایت نکردند و زمان کافی برای ساخت یک تیم یک‌دست را ندادند. سرمربی پرتغالی در این خصوص گفت:

چیزی که تن هاگ در دوران حضورش در منچستریونایتد دارد را من نداشتم. آن سطح از حمایت و اعتماد را نداشتم. مهلتی که به تن‌هاخ دادند، به من داده نشد. به همین دلیل با ناراحتی آنجا را ترک کردم، چرا که احساس می‌کردم در ابتدای مسیر هستم. در برخی مواقع احساس می‌کردم که اگر به من اعتماد می‌کردند و به تجربه من ایمان داشتند، همه چیز می‌توانست متفاوت باشد. هنوز چند بازیکن در تیم حضور دارند که من پنج یا شش سال پیش آن‌ها را نمی‌خواستم. به نظرم این بازیکنان تا حدودی نمادی از چیزی هستند که من آن را بهترین رفتار حرفه‌ای برای باشگاهی با چنین ابعادی نمی‌دانم. با این حال، من وظیفه‌ام را در آن باشگاه به بهترین نحو انجام دادم. زمان همیشه حقیقت را آشکار می‌کند. من آرزوی موفقیت برای منچستریونایتد دارم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!