Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه میلاد فرخنده، باسعادت و پر خیر برکت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز بزرگداشت مقام زن مراسم‌های جشنی از سوی مراکز اسلامی سراسر جهان برگزار می‌شود. در این میان مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان، مرکز اسلامی امام علی (ع) در سوئد و مرکز اسلامی مسکو برنامه‌های جشن خود را به شرح زیر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اسلامی مسکو

در مسجد خاتم الانبیا (ص) مسکو مراسم جشنی امروز شنبه ٢ دی (٢٢ ژانویه) از ساعت ۱۹:۳۰ همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و سخنرانی حجت الاسلام اکبری جدی و مولودی خوانی و مدح حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

مرکز اسلامی هامبورگ

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مرکز اسلامی هامبورگ امروز شنبه ٢٢ ژانویه ٢٠٢٢ از ساعت ۱۸:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام محمد هادی مفتح و تقدیر از بانوان حاضر در جلسه و مدیحه سرایی و مولودی برگزار خواهد شد.

مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد

مرکز اسلامی امام علی (ع) در استکهلم جشن میلاد بانوی مهر و کرامت امروز شنبه ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اجتماعات مرکز برگزار خواهد شد. این مراسم شامل تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مولودی، مسابقه فرهنگی و سرگرمی خواهد بود.

کد خبر 5405734 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان مرکز اسلامی هامبورگ سوئد مسکو قرآن کریم ولادت حضرت زهرا روز زن قرآن کریم قرآن فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران شیعه آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری نهج البلاغه آیت الله مصباح یزدی عراق حوزه علمیه کانون مساجد مسابقات قرآنی تاریخ اسلام مرکز اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

‌به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح امروز چهارشنبه در شهرستان اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز _بیست و نهم فروردین_ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیروهای جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

وی افزود: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرار داده است دلدادگی در راه خداوند است، امروز دنیا عظمت و قدرت نیروهای مسلح ایران را درک کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشور از سدها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 745434

دیگر خبرها

  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود