Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز دوشنبه ۳ بهمن ماه با برگزاری ۴ دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن روز دوشنبه باید آخرین بازی خود قبل از شروع تعطیلات زمستانه رقابت‌های لیگ برتر را برگزار کند و آماده بازی با صنعت نفت آبادان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که کسب امتیاز کامل و پیروزی در آن با توجه به جایگاه صنعت نفت و ذوب‌آهن در جدول و فاصله یک امتیازی آنها، برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نتیجه آن برای تیم‌های نساجی، گل‌گهر سیرجان و فولاد نیز حائز اهمیت است.

شاگردان تارتار در حالی آماده این دیدار حساس می‌شوند که در آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست مقابل گل‌گهر سیرجان تن به تساوی بدون گل دادند و به رده یازدهم جدول سقوط کردند. ذوب‌آهن در پایان نیم‌فصل نخست ۵ برد، ۳ تساوی و ۷ شکست کسب کرده و با اندوختن ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاد.

در آن سو صنعت نفت آبادان در هفته پایانی نیم‌فصل نخست به مصاف تیم هوادار رفت و با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم گذشت تا دومین برد پیاپی خود را به دست آورد. صنعت نفتی‌ها از ۱۵ بازی قبلی خود ۵ برد، ۴ تساوی و ۶ شکست به دست آورده و با اندوختن ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

ذوب‌آهن چاره‌ای جز پیروزی مقابل صنعت نفت ندارد؛ شاگردان تارتار در ۳ بازی آخر خود از رقابت‌های لیگ برتر و جم حذفی تنها یک برد به دست آورده و در شرایط سختی قرار گرفته‌اند و برای بهبود جایگاه‌شان به ۳ امتیاز کامل بازی نیازمند هستند. سبزپوشان اصفهانی در نیم‌فصل نخست شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و برای بازگشت به لیگ چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند؛ هرچند ذوب‌آهن برای رسیدن به ششمین پیروزی فصل خود از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان صنعت نفت نیم فصل نخست صنعت نفت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کاناوارو به سری آ

آفتاب‌‌نیوز :

فابیو کاناوارو در حال حاضر با یک چالش جدید و پیچیده روبه‌رو شده است و در ۵ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل هدایت اودینزه را بر عهده خواهد داشت. اودینزه تنها ۶ امتیاز در ۸ بازی قبل به دست آورده است و همین باعث شده است تا این تیم در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گیرد.

به گزارش گاتزتادلواسپورت، باشگاه اودینزه تصمیم گرفت برای دومین بار سرمربی خود را در این فصل تغییر دهد و گابریله سیوفی را که در اکتبر جایگزین آندره آ سوتیل شده بود، برکنار کند و فابیو کاناوارو هدایت این تیم را عهده‌دار می‌شود. 

کاناوارو پیش از این هدایت النصر امارات، تیانجین و تیم ملی فوتبال چین را عهده‌دار شده بود و مدتی بود که فعالیتی نداشت.

بر این اساس فابیو کاناوارو روز پنج‌شنبه مقابل رم روی نیمکت اودینزه خواهد بود. دیدار رم و اودینزه در حالی که با تساوی یک بر یک در جریان بود، نیمه تمام ماند و قرار است پنج‌شنبه شب این بازی از سر گرفته شود.

اودینزه در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از ۳۲ بازی در رده هفدهم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و هفته‌های حساسی را پیش‌رو دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا