Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ساماندهی مشاغل غیررسمی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۲۰ درصد غرفه‌های فعال جمعه بازار شهید شوشتری مشهد به فعالیت زنان مشاغل خرد و خانگی اختصاص یافته است.

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در تشریح عملکرد جمعه بازار مشهد، اظهار کرد: در این غرفه‌ها ۵۴۰ نفر از زنان پس از دریافت مجوزها مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زنان در این غرفه‌ها محصولاتی از جمله پوشاک، گل و گیاه و به طور کل انواع تولیدات خانگی عرضه می‌کنند، افزود: بخشی از محصولات عرضه شده در غرفه‌های ویژه بانوان را تولیدات صنایع دستی و دست بافته‌ها تشکیل می‌دهد.

رئیس اداره ساماندهی مشاغل غیررسمی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: اختصاص غرفه‌ها به بانوان در راستای پاسخگویی به مطالبات این قشر از جامعه در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی و کمک به بهبود وضعیت معیشت خانواده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از تولیدات بانوان در جمعه بازار استقبال خوبی کردند، گفت: در جمعه بازار مشهد ۲۷۵۰ غرفه فعال است.

کد خبر 550361

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمعه بازار شهر کلانشهر مشهد شهرداری مشهد ساماندهی مشاغل مشاغل خانگی کلانشهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی مشاغل جمعه بازار غرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اسلام قائل به عدالت جنسیتی است نه برابری جنسیتی، اظهار کرد: بنا نبوده این سند در ایران اجرا شود و مقام معظم رهبری نیز مخالفت کردند اما با بهانه‌های مختلف و عناوین گوناگون آن را به صورت موذیانه عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: یکی از موارد آن می‌تواند داوری فوتبال بانوان باشد که آرام آرام وارد میدان هم بشود. خیلی خطرناک است که به نام برابری جنسیتی یک داور خانم با یک داور آقا با هم وسط میدان باشند. من از باب وظیفه این هشدار را می‌دهم که عملیاتی کردن سند ۲۰۳۰ در کشور خیانت به اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) است.

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان فعال حوزه زنان، از اقدامات خزعلی در سازمان ملل
  • واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!
  • ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی
  • تصاویر| بازار مشهد و مسافران نوروزی
  • اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از منطقه گردشگری هفت حوض
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند