Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این نشست خودمانی وعده پرداخت پول داد اما نکته جالب درخواست عجیب رضا درویش بود.

درویش از بازیکنان و اعضای تیم خواسته تا در صورت عملی شدن این وعده، آن را اعلام نکنند و خبر آن رسانه‌ای نشود و مهمتر این که به گوش استقلالی‌ها نرسد! مساله ای که باعث تعجب کادرفنی و بازیکنان تیم شده و آنها مدعی هستند دریافت مطالبات‌شان آن هم با تاخیر، چه ربطی می‌تواند به باشگاه رقیب داشته باشد که باید آن را پنهان نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر و درخواست رضا درویش برای نرسیدن خبر واریز پول به گوش استقلالی ها بلافاصله پس از پایان تمرین روز جمعه گذشته پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد.

حالا شنیدیم رضا درویش به شدت از رسانه ای شدن این خبر عصبانی شده و حالا از طریق نزدیکانش به دنبال پیدا کردن جاسوس پرسپولیس است که این خبر را به رسانه ها داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا درویش پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس رضا درویش لیگ برتر رضا درویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش امروز در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس توسط خبرنگاران گیر انداخته شد و به سوالات آنها پاسخ داد. صحبت اولیه در مورد حضور در تمرین تیم پیشکسوتان بود که او گفت: قریب چهل سال است که ما توفیق دوستی با این دوستان را داشته‌ایم. مدت‌ها قرار بود خدمت‌شان برسم اما نشد. امروز از علی آقا رخصت گرفتیم و خدمت‌شان رسیدیم.

او در خصوص شرایط تیم پیشکسوتان پرسپولیس عنوان کرد: مثل ۴۰-۵۰ سال پیش هنوز پرتعصب و باانگیزه برای بازی کردن هستند. رفاقت بسیار مستحکمی وجود دارد. هنوز کارهای علی آقا را می‌بینم که وقتی بچه‌ها اشتباه می‌کنند چقدر تاثیرگذار است.

مدیرعامل پرسپولیس سپس درباره شانس قهرنانی پرسپولیس اظهار داشت: وظیفه ما این است که بچه‌ها تمام بازی‌های باقی‌مانده را ببرند. رسالت ما این است که برنده بیرون بیاییم و ان‌شاءالله خدا هم کمک می‌کند که مثل سال‌های گذشته قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • ببینید | توصیه‌ مهم علی پروین به درویش درباره سرمربی پرسپولیس
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم