Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبرز کرمی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین روز گذشته ۶۲ محور روستایی استان با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی تعداد ماشین‌آلات درگیر برای بازگشایی راه‌های روستایی را ۲۷۳ دستگاه عنوان کرد و گفت : ۳۱۷ نیرو و راهدار برای عملیات برف‌روبی و بازگشایی محورهای روستایی تلاش کرده و هم اکنون نیز در حال خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی ادامه داد : در این مدت پنج هزار و ۸۸۴ کیلومتر باند برف‌روبی شده که برای آن بیش از ۲ هزار تُن شن و نمک مصرف شده است.

یخبندان مدارس ۱۲ شهرستان کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، نیز از تعطیلی تمام مدارس مقاطع تحصیلی گروه صبح شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، سنقروکلیایی و هرسین در روز شنبه دوم بهمن به دلیل بارش برف و یخبندان خبر داد و گفت: مدارس شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین هم با ۲ ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز کردند.

«امیر ظهرابی» افزود: امروز (شنبه) آموزش به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه «شاد» انجام ‌می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تمام ادارات استان کرمانشاه نیز به جز ادارات خدمات رسان با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع کردند.

وی اضافه کرد: تاخیر در فعالیت ادارات به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر شهری و برای صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی صورت گرفته است و شامل کارکنان ستاد استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نخواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.
برودت شدید هوا و یخبندان دمای برخی مناطق استان کرمانشاه را به ۲۰ درجه سانتگیراد رسانده و تردد مردم را با مشکل مواجه کرده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود