Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@20:06:24 GMT

فعالیت شبکه امامت در مناطق حاشیه‌ نشین شهری

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۵۹۸

فعالیت شبکه امامت در مناطق حاشیه‌ نشین شهری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت شبکه امامت در مناطق حاشیه‌نشین شهرها خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، با حضور در نشست کوثر هدایت سلام الله علیها در مشهد، ضمن خیر مقدم به مدیران کل، معاونان فرهنگی و راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت، حاضر در این جلسه، اظهار داشت: ما همه کارگران و نوکران امام زمان علیه اسلام هستیم؛ فضیلت بنده بر شما این است که نوکر هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حس بنده، حس تعظیم و قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شما است. وی با اشاره به ارسال گزارش عملکرد ۳ ساله سازمان برای رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان بسیار ابراز لطف کردند و احضار شعف از مجموعه فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شما داشتند. بنده ابتدا از این بابت خرسند شدم اما پس از اینکه به یاد برنامه‌هایی که بنا داشتیم انجام دهیم و بنا بر دلایل مختلف نتوانستیم آنها را اجرایی کنیم، متأثر شدم. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ما طلبه‌ایم و هیچکدام کارمند نیستیم؛ خادم هستیم و به هر آنچه احساس می‌کنیم صاحب ما از ما می‌خواهد اهتمام می‌ورزیم. بنده هفته‌ای چهل ساعت مأمور هستم در بیرون از سازمان جلساتی را به دستور رهبر معظم انقلاب شرکت کنم؛ از این رو کمی محروم هستم از اینکه بیش‌تر در محضر شما باشم. حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف، بیان داشت: ما باید تشکیلاتی کار را پیش ببریم؛ بنابراین امور باید به مسئول مربوطه ارجاع شود. بخشی از گرفتاری‌ها ما خارج از اختیارات مسئولیت بنده است، جلساتی را با رئیس جمهور داشتم و مشکلات و مسائل را مطرح کرده‌ام؛ ایشان نیز قول مساعد داده‌اند که وزرا و دستگاه‌های زیر مجموعه با ما همکاری و همراهی کنند. وی با تأکید بر اینکه ما می‌توانیم با دست خالی کارهای بزرگی را انجام دهیم، گفت: سختی کار شما این نیست که بضاعت و توان و امکانات کمی داریم، بلکه سختی کار این است که مسئولیت سنگینی در حوزه‌های تبلیغی و فرهنگی بر عهده ما است. حوزه کودکان، نوجوانان، بانوان، ازدواج، طلاق، فرهنگ ایثار و شهادت همه به ما مربوط است؛ بنابراین باید در کارها اولویت بندی کنیم. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اولویت بندی‌ها در استان‌ها و زیست بوم‌های مختلف را متفاوت دانست و گفت: در این میان بر اساس آموزه‌های اسلامی و منویات امامین انقلاب برخی از این اولویت‌ها در پیش روی انقلاب اسلامی مشخص شده است؛ بر این اساس مسئله امامت یکی از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است. حجت الاسلام والمسلمین قمی به نقش بی‌بدیل طلاب و روحانیون در رفع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: گره حاشیه شهرها با یک طلبه کار بلد، حل می‌شود؛ بنابراین رسیدگی به امور حاشیه شهرها و امامان محله مهم است. اگر می‌خواهیم نیروهای مستعد پرورش پیدا کنند باید افزون‌بر کار تشکیلاتی، کار را با سلوک طلبگی و با گعده‌های صمیمی دنبال کنیم تا گره‌ها باز شود. اگر همسران امامان و مسئولان سازمان پای کار نیایند، کار آن گونه که باید پیش نمی‌رود. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام قمی امامت سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۶ تهران به‌منظور بهبود ساختمان‌خاک و جلوگیری از آثار مخرب آلاینده‌های متعدد شهری برسلامت خاک، اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر شهری و جایگزینی خاک سطحی با زراعی را در دستور کار قرار داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن اختر دانش؛ معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 6 درباره ضرورت و اهمیت اجرای طرح مشترک اداره‌های فضای سبز و خدمات شهری این معاونت اظهار کرد: وجود بستری مناسب برای رشد و نمو یکی از مهم‌ترین نیاز‌های ضروری گیاهان از‌جمله درختان است، این در حالی است که به علت وجود آلاینده‌های متعدد شهری از‌جمله آزبست تولید شده ناشی از ترمز اتومبیل‌ها، تجمع دوده و ترکیبات فلزات سنگین تولید شده در اثر تردد خودرو‌ها و فعالیت مراکز صنعتی، ورود آلاینده‌های نفتی و روغنی و بعضا فاضلاب به داخل باغچه‌ها، فرسایش خاک ناشی از حرکت روان آب‌ها به هنگام بارندگی‌های شدید و عوامل متعدد دیگر عملا رشد درختان سطح شهر را مختل می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس در جهت تعدیل معضلات مذکور و به‌منظور بهبود خواص فیزیکی، شیمیایی و بهبود ساختمان خاک، افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک و غیره اداره فضای سبز با همکاری اداره خدمات شهری منطقه 6 ضمن شناسایی و اولویت‌بندی باغچه‌های آلوده حاشیه معابر شهری، طرح جمع‌آوری و جایگزینی خاک سطحی با خاک زراعی مناسب را در اولویت کاری خود قرار داده و اجرایی کرده است.‌

ایمن‌سازی بوستان‌ها و فضای سبز جنوب پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 6 تهران با اشاره به حجم بالای عملیات خاکبرداری و خاک‌ریزی، زمان بر و هزینه بر بودن این پروژه، اضافه کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های کاری اداره فضای سبز این منطقه اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر شهری و جایگزینی خاک سطحی با زراعی دربزرگراه‌های مدرس، حکیم، کردستان، شهید گمنام، بلوار کشاورز، بلوار کریم خان زند، خیابان‌های انقلاب، آزادی، دکتر قریب، جمال‌زاده، کارگر، حجاب، وصال، ولی‌عصر (عج)، حافظ، ایرانشهر، قائم‌مقام فراهانی، میرزای شیرازی، بیهقی، احمد قصیر، خالد اسلامبولی، ابن‌سینا، شهید اکبری، اسدآبادی، شیخ بهایی، آزادگان، شهرک والفجر، بوستان‌های لاله و ساعی بوده که طی آن سطحی بالغ‌بر42 هزار متر‌مربع و حجم خاکبرداری و خاکریزی نزدیک به 1400 متر‌مکعب اجرا و با تلاش 50 نفر کارگر در مدت زمان 90 روز (معادل 4500کارگر روز) به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر