Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@19:01:57 GMT

دلیل گرانی گوشت در بازار چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۶۱۴

دلیل گرانی گوشت در بازار چیست؟

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی  به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، درباره دلایل گرانی گوشت گوسفندی با اشاره به صادرات دام زنده گفت: اگر خروج دام به اندازه مجوز صادر شده، باشد و این مساله کنترل شود تأثیر خاصی بر بازار ندارد اما صادرات بیش از مجوزهای صادر شده بازار را مختل می‌کند.

وی با بیان اینکه از جمله دلایل افزایش قیمت قرمز می‌توان به بارندگی‌های غرب کشور اشاره کرد، افزود: این مساله منجر به مختل شدن حمل و نقل شده، در استان‌هایی که بارندگی وجود دارد میادین برای عرضه دام تشکیل نمی‌شود و به همین دلیل با کمبود عرضه مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد: همین اتفاقات منجر به افزایش هزینه‌های جانبی از جمله کرایه حمل و دلالی شده است.

این فعال صنفی افزود: از طرفی با توجه به بارش‌های مناسب، دامداران تمایل دارند که دام‌های خود را نگه دارند و تا بعد از عید بتوانند از ظرفیت مراتع بهره مند شوند.

وی درباره اینکه قیمت گوشت در حال حاضر چقدر است؟، گفت: دیروز قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه بین ۱۳۷ تا ۱۳۸ هزار تومان بود اما با توجه به اینکه عرضه دام به کشتارگاه‌ها در روز جاری بسیار کمتر بوده، احتمالاً افزایش مجددی در این زمینه رخ می‌دهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

زینب امینیان کد خبر: 1126660 برچسب‌ها گوشت قرمز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!

وضعیت بازار گوشت هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، چند ماهی می‌شود که بازار گوشت و مرغ با موج جدیدی از گرانی‌ها روبه‌رو شده است. در حالی که طی هفته‌های اخیر مسوولان بار‌ها نسبت به گرانی و نابسامانی بازار کالا‌های اساسی واکنش نشان داده‌اند، اما شواهد حاکی از آن است که گوشت و مرغ در بازار با افزایش قیمت‌های جدیدی همراه شده‌ است. 

با گشت و گذاری در فضای مجازی تبلیغات مختلف فروش گوسفند با کارت ملی به چشم می‌خورد.

آنطور که در این تبلیغات ذکر می‌شود به هر کارت ملی یک گوسفند تعلق می‌گیرد. نکته جالب‌تر اینجاست که قصاب هم به صورت رایگان برای کشتار گوسفند ارسال می‌شود.

گویا بعد از خرید خودرو و دلار با کارت ملی حالا نوبت به گوسفند رسیده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود (فیلم)
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد