Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:28:43 GMT

استارت فجرسپاسی در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۶۶۶

استارت فجرسپاسی در نقل و انتقالات

تیم شیرازی لیگ برتر احتمالا به زودی یک بازیکن خواهد خرید تا اینگونه نقل و انتقالات را آغاز کرده باشد.

به گزارش ورزش سه، وحید اسماعیل بیگی دفاع راست سابق مس کرمان بعد از این که یک نیم فصل بیرون نشست در حال حاضر با فجر سپاسی تمرین می کند و احتمالاً بعد از اتمام هفته شانزدهم و دیدار فجر مقابل نساجی به صورت رسمی به این تیم‌ اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع لیست خروجی و ورودی فجر بعد از هفته شانزدهم و با شروع تعطیلات زمستانی مشخص خواهد شد.


فجر سپاسی که امسال از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد در ابتدا روند خوبی را پیش گرفته بود ولی بعد دچار مشکلاتی شد و همین موضوع باعث شده مدیریت و کادر فنی به فکر تقویت این تیم بیفتند و آنها کار خود را با خرید یک دفاع راست به نام اسماعیل بیگی شروع خواهند کرد.


احتمالاً علی کلانتری به فکر این است با اضافه کردن یک مدافع شرایط بهتری را در خط دفاع تجربه کنند هرچند ۱۳ گل خورده به عنوان تیم چهاردهم جدول آمار بدی نیست.


اسماعیل بیگی سابقه حضور در مس سرچشمه،سایپا،صنعت نفت آبادان و مس کرمان را در کارنامه خود دارد.

نقل و انتقالات نیم فصل 1400 فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات نیم فصل 1400 فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور فردا چهارشنبه ۸ فروردین دریای کاسپین بابل از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان تیم فجر شهیدسپاسی است.

دریای کاسپین بابل پس از کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و چهارم و جمع آوری ۴ امتیاز در ۲ بازی قبل از آن به آرامش نسبی رسیده، حالا در اندیشه فاصله گرفتن از انتهای جدول رقابتهاست.

شاگردان سید داوود سیدعباسی با کسب ۳ برد، ۹ تساوی و ۱۸ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

دریای کاسپین بابل از یک طرف به دنبال کسب امتیاز در شیراز است و از سویی دیگر چشم به بازی تیم ۱۸ امتیازی شهرداری آستارا دارد تا در صورت شکست این تیم مقابل سایپا تهران بتواند یک رتبه در جدول صعود کند.

فجر شهیدسپاسی شیراز هم که با ۴۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد، در خانه به چیزی کمتر از برد رضایت نمی‌دهد.

شیرازی‌ها که به ترتیب ۴ و ۳ امتیاز با تیم‌های صدر جدول و رده دومی چادرملو اردکان فاصله در درجه اول به ثبات جایگاه و در درجه دوم منتظر لغزش حریفان و رسیدن به رتبه دوم هستند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی از بازار مسکن برای سال ۱۴۰۳
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی زنان در سال جدید
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات