Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@22:43:24 GMT

۵فوتی و ۲مصدوم درپی ۲حادثه تصادف در قزوین

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۷۹۸

۵فوتی و ۲مصدوم درپی ۲حادثه تصادف در قزوین

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، شب گذشته یکم بهمن ۱۴۰۰ تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی خودروی پراید در محور قزوین به سمت تهران روبه‌روی پمپ بنزین وحدت می‌داد، پس از این تماس سریعاً آمبولانس‌های پایگاه زیباشهر و عوارضی ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این خبر ۲ مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حادثه، به علت آسیب‌های وارده جهت انجام ادامه روند درمان به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند.

متأسفانه این حادثه ۳ فوتی داشت، فوتی‌ها خانم ۴۰ ساله، آقا ۴۰ ساله و یک کودک شش ماهه بودند که به علت شدت حادثه و آسیب‌های وارده در محل حادثه فوت کردند و پیکرشان تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

در تماس دیگری که با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد خبر از واژگونی خودرو سمند در محور قزوین به سمت رشت بعد از تونل بزرگ می‌داد که سریعاً آمبولانس‌های پایگاه کوهین و آقابابا به محل حادثه اعزام شدند.

این تصادف ۲ مصدوم داشت که متأسفانه  دو آقای ۵۹ و۳۷ ساله به علت شدت حادثه و آسیب‌های وارده در محل حادثه فوت کردند و پیکرشان تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

منبع: ايسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف مرگ قزوین حادثه رانندگی فوریت های پزشکی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان

بحران پناهجویان یکی از بزرگترین چالش‌های اتحادیه اروپاست به طوری که سالانه ده‌ها هزار نفر از کشور‌های آفریقایی با کمک قایق‌های ابتدایی اقدام به گذر از دریای مدیترانه به امید رسیدن به قاره سبز می‌کنند. با این حال، این گذرگاه‌های دریایی برای پناهجویان بسیار مرگبار هستند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، آژانس پناهجویان سازمان ملل متحد از وقوع حادثه مرگبار دیگر برای قایق پناهجویان آفریقایی در دریا خبر داد. 

این آژانس در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: یک قایق حامل ۷۷ پناهجوی آفریقایی در آب‌های نزدیک جیوتی واژگون شد. طی این حادثه ۱۶ پناهجو جان باخته و از سرنوشت ۲۸ تن دیگر اطلاعی در دست نیست. 

در ادامه این پیام آمده است: متاسفانه این قایق حامل کودکان نیز بوده است. تیم‌های امداد و نجات جیبوتی در حال امدادرسانی برای یافتن مفقود شدگان این حادثه هستند. 

این دومین حادثه از این دست در سواحل جیبوتی طی ۲ هفته اخیر محسوب می‌شود. در حادثه مشابه ۲ هفته پیش، واژگونی یک قایق حامل پناهجویان که شامل کودکان نیز بود ۳۸ کشته برجای گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند