Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان تهران، عباس نوری اظهار داشت: با اجرای طرح نظارتی، ۳۱ شرکت بازرسی همکار استاندارد در زمینه بازرسی آسانسور، مورد ممیزی و ارزیابی‌های فنی و تخصصی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در این طرح، تاکنون بیش از ۵۰ درصد از شرکت‌های بازرسی آسانسور همکار استاندارد، از لحاظ فنی و تخصصی، دقت در بازرسی‌ها و همچنین شناسایی تخلفات احتمالی در محل نصب آسانسورها مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته‌است و نتایج ارزیابی‌ها مستند و مطابق مقررات با متخلفان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه طرح مذکور به طور مستمر ادامه خواهد داشت، ادامه داد: کیفیت بازرسی‌ها، از دغدغه‌های همیشگی مسئولان استاندارد است.

تایید ایمنی آسانسور از طریق سامانه مدیریت بازرسی

نوری به سامانه مدیریت بازرسی استاندارد برای نظارت بیشتر بر فرایند استاندارد سازی اشاره کرد و گفت: دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور تنها از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

وی نشانی این سامانه را  lift.isiri.gov.ir اعلام کرد و ادامه داد: تاییدیه آسانسورها دارای اعتبار یک ساله است که مدیران ساختمان باید پس از اتمام اعتبار یکساله تاییدیه ایمنی آسانسور، نسبت به اخذ تاییدیه ادواری اقدام کنند.

نوری با بیان اینکه آسانسورهای درحال بهره‌برداری باید تحت سرویس و نگهداری دائم توسط شرکت‌های دارای مجوز باشند، بیان داشت: مدیران و ساکنان ساختمان ها می توانند کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند تا از وضعیت تاییدیه آن مطلع شوند.

مدیرکل استاندارد استان تهران هشدار داد که در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق این اداره کل پیگیری کنند.

برچسب‌ها کابین آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کابین آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران تهران کابین آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی