Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:24:36 GMT

امداد رسانی هلال احمر به ۷۰۲ گرفتار در برف و کولاک

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۱۶۲

امداد رسانی هلال احمر به ۷۰۲ گرفتار در برف و کولاک

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات تیم‌های هلال احمر خراسان جنوبی در راستای خدمات‌رسانی به مردم طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: با توجه به بحرانی که به دلیل بارش برف و کولاک شدید در استان پیش آمد، ۳۳ تیم عملیاتی از نیروهای هلال احمر در سطح جاده‌ها مشغول به انجام عملیات‌های امداد و نجات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی این مدت در چهار شهرستان قاین، زیرکوه، سربیشه و بیرجند نیروهای امدادی به ارائه خدمات پرداخته اند، افزود: ۷۰۲ نفر حادثه دیده نیز از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه از مجموع افراد حادثه دیده ۵۷۶ نفر به دلیل گرفتار شدن خودرو در مسیر جاده‌ها در اماکنی که قبلاً هماهنگ شده اسکان یافتند، گفت: تعداد ۱۲۸ نفر از این افراد اتباع پاکستانی بوده اند.

رضایی با اشاره به اینکه به سرنشینان ۹۴ دستگاه خودرو که از مسیر جاده منحرف شده بودند امداد رسانی شد، تصریح کرد: ۴۲۰ قوطی انواع کنسروجات، به همراه نان، خرما، آب معدنی و ۳۸۰ تخته پتو از اقلامی بوده که در بین حادثه دیدگان و اسکان داده شدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیشترین اسکان را در شهرستان‌های بیرجند و قاین اعلام کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته مسافرین اتوبوس‌های این مسیر به دلیل مسدود شدن جاده بیرجند -قاین در امام زادگان شهدای باقریه بیرجند و مجتمع بین راهی امام رضا (ع) در شهرستان قاین اسکان یافتند.

رضایی در پایان ضمن قدردانی از خدمات نیروهای امدادی، اظهار داشت: در مجموع ۸۸ نیروی عملیاتی در قالب ۳۳ تیم با بکارگیری ۲۷ خودروی امدادی برای امداد رسانی به محل حوادث اعزام شدند.

کد خبر 5405885

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی بیرجند امداد رسانی بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان سیل هرمزگان امداد رسانی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه

مصطفی پوردهقان اردکان نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرعامل هلال‌احمر استان یزد، بر تقویت و بهبود خدمات و زیرساخت‌های امدادی در شهرستان اردکان تأکید کرد.

او، خواستار تعیین‌تکلیف ساختمان نیمه‌تمام شهید صحرایی کوشکنو و جذب سرمایه‌گذار برای زمین‌های بلااستفادۀ این سازمان به‌منظور بهره‌مندی هرچه بیش‌تر مردم شد.

پوردهقان اردکان در ادامه در تماس تلفنی با معاون برنامه‌ریزی هلال‌احمر کشور، بر تکمیل زیرساخت‌ها و تقویت تجهیزات امدادی هلال‌احمر شهرستان تأکید و آن را اولویت اساسی برای بهبود عملکرد واحد‌های امدادی برشمرد.

او همچنین بر استخدام و جذب نیرو‌های امدادی برای افزایش توانایی پاسخ‌گویی به نیاز‌های منطقه به‌ویژه در شرایط بحرانی تأکید کرد.

در ابتدای این نشست، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به ارائۀ گزارشی از وضعیت موجود در حوزۀ منابع انسانی، تجهیزات و زیرساخت‌های هلال‌احمر شهرستان و استان پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان