Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،محمد جوانبخت معاون آب و آبفای وزیر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار به بخش آب و پیگیری‌های مستمر وی درخصوص مسائل آب استان، اظهار کرد: شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان درخصوص انجام پروژه‌های کوتاه مدت تامین آب شرب برای گذر از تنش آبی، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند که سعی خواهد شد اعتبار مورد نیاز اعلامی در حداقل زمان ممکن تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص پروژه انتقال آب ارس گفت: این پروژه جزو پروژه‌های مهم استان و وزارت نیرو است که ۳۵ کیلومتر از آن در قالب توسعه بهره‌برداری از ارس اجرا شده و به یاری خدا اجرای مابقی آن به زودی آغاز خواهد شد.
 
معاون وزیر نیرو افزود: در سطح کشور با انباشت پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه آب و فاضلاب روبه‌رو هستیم که خوشبختانه وزارت نیرو برنامه‌ریزی خوبی با انتخاب پروژه‌های اولویت‌دار منابع آب کشور انجام داده و اکثر پروژه‌های مهم استان شامل سدهای شهریار، شهید مدنی، پیغام‌چای، گرمی‌چای و شبکه پایاب سدهای قلعه‌چای، آیدوغموش، سهند، قیزقلعه‌سی، خداآفرین و همچنین آبرسانی به مرند و میانه و توسعه بهره‌برداری از ارس در اولویت قرار گرفته‌اند و با تامین اعتبار مورد نیاز ظرف حداکثر سه سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار خواستار تسریع در اتمام پروژه‌های بخش آب استان شد و با اشاره به اهمیت این پروژه‌ها به عنوان زیرساخت‌های اساسی تولید، اشتغال و توسعه، بر ضرورت توجه بیشتر به این حوزه تأکید کرد.

وی، با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان در دوران اوج مصرف امسال و همچنین اهمیت رفع مشکلات آب شرب تبریز و سایر مناطق استان، بر تخصیص اعتبار لازم برای رفع تنش آبی احتمالی در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد.

خرم همچنین خواستار اهتمام جدی وزارت نیرو برای اجرای پروژه انتقال آب ارس به دشت شبستر و تبریز و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در زمینه سد و شبکه و راه‌سازی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز معاون آب و آبفای وزیر نیرو عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی انتقال آب ارس دشت تبریز آیدوغموش سهند قیزقلعه سی خداآفرین سد شهریار سد شهید مدنی آب شرب تبریز پیغام چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز