Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که شمار قربانیان کشتار فجیع ائتلاف متجاوز سعودی در «صعده» به ۸۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شمار قربانیان کشتار فجیع ائتلاف سعودی در صعده به ۸۰ نفر افزایش یافته است. گفته می‌شود که در جریان حمله روز گذشته ائتلاف سعودی به زندان مرکزی صعده بیش از ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، تجاوز نظامی روز گذشته ائتلاف سعودی با نقش فعال امارات به زندان مرکزی صعده موجی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. در همین راستا، شورای عالی سیاسی یمن بیانیه تندی را علیه ائتلاف سعودی صادر کرد.

این شورا در بیانیه خود جنایات اخیر سعودی در الحدیده و صعده را به شدت محکوم کرد. در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: جنایات سعودی در «صعده» و «الحدیده» بدون مجازات باقی نمی‌ماند. در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: عربستان و امارات ابزار‌های کثیف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین خطاب به عربستان و امارات گفته است: شما ترسوتر و بزدل‌تر از آن چیزی هستید که بتوانید در میادین نبرد با نیرو‌های یمنی به مواجهه بپردازید. شما تنها جنایتکارانی هستید که مرتکب قتل می‌شوید. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ محکمی به شما خواهند داد.

پر واضح است که سلسله جنایات جنون آمیز ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن و به ویژه آخرین جنایت آن‌ها یعنی بمباران زندان مرکزی صعده و به خاک و خون کشیدن صد‌ها یمنی نشأت گرفته از خشم و عصبانیت آن‌ها از حملاتی است که قلب امارات را به لرزه درآورد.

تشدید جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن خود به تنهایی یکی از مهمترین عواملی است که نشان می‌دهد عملیات «طوفان یمن» در قلب ابوظبی تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشتار قربانیان صعده یمن ائتلاف سعودی ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «الهباریه» در جنوب این کشور، اعلام کرد که پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان لبنانی را به نهادهای بین‌المللی ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت لبنان ضمن محکوم کردن این جنایت اعلام کرد: اصرار اسرائیل بر تکرار حملات خود به مراکز بهداشتی منجر به نادیده گرفتن این جنایات نخواهد شد.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه امده است: این حملات غیرقابل قبول قوانین و موازین بین‌المللی به ویژه کنوانسیون ژنو را نقض می کند.

وزارت بهداشت لبنان همچنین اضافه کرد: پرونده حملات دشمن اسرائیلی را در اختیار جامعه بین‌المللی و سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی قرار می‌دهیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که رژیم صهیونیستی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله تاکنون دست‌ٰکم هفت شهید در پی داشته است.

پس از این حمله حزب‌الله لبنان صبح امروز در بیانیه‌ای بر پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک الهباریه تاکید کرد.

حزب‌الله بلافاصله در واکنش اولیه به جنایت شهرک «الهباریه» شهرک «کریات شمونه» را موشک باران کرد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیراً رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه