Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:20:22 GMT

بیش از سه تن شکر احتکار شده در شهرستان ابهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۴۱۹

بیش از سه تن شکر احتکار شده در شهرستان ابهر کشف شد

سرهنگ محمد مهدیخانی، روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: پس از اطلاع مأموران پلیس اطلاعات این شهرستان، از احتکار و انبار کردن شکر در این شهرستان و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تشدید مبارزه با احتکار کالا، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی صحت موضوع، اکیپ مشترک اداره صمت و اداره نظارت بر اماکن عمومی، به آدرس اعلامی عازم شدند، اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی، در بازدید و بازرسی به عمل آمده از محل مذکور، ۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با احتکار کالا از اولویت های این پلیس است، تصریح کرد: پلیس در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاقچیان و احتکار کنندگان کالا به کار خواهد بست.

سارقان داخل خودرو و منزل در زنجان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: یک سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و ۲ سارق منزل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه در پی وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو ، تیم ویژه ای از کارکنان پلیس آگاهی استان زنجان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، افزود: ماموران پس از بررسی مکان سرقت های صورت گرفته، حین گشت زنی هدفمند، یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی، لب به اعتراف گشود و به پنج فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان  همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق منزل با پنج فقره سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند. 

سرهنگ آدینه لو، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت منازل، اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به خصوص در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

باند سارقان سیم برق در زنجان متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان هم از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم کابل برق با بیش از ۸۱ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، با همکاری عوامل انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک باند سه نفره سارقان سیم برق را شناسایی و دستگیر کنند.

 ایرج خانی پور تصریح کرد: در تحقیقات فنی به عمل آمده، متهمان به ۸۱ فقره سرقت سیم، کابل و ترانس برق از خانه، باغ ها، گاوداری ها و مرغداری های اطراف استان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص یک مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه و ادوات جرم کشف شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

بیش از هفت کیلوگرم تریاک در شهرستان ایجرود کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز گفت: در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، هفت کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، کشف شد.

سرهنگ محمد معصومی راد، با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود، در تحقیقاتی از ورود ۲ توزیع کننده مواد مخدر از شهرستان های همجوار به ایجرود، مطلع شدند، افزود: در تحقیقات پلیس، خودروی افراد مورد نظر، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف و در بازرسی از این خودرو،  موادمخدر که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

هفت خودروی مسروقه در شهرستان زنجان کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان زنجان هم از کشف هفت دستگاه خودروی مسروقه توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و شناسایی و کشف خودروهای مسروقه، ماموران با انجام بررسی های فنی، گشت زنی های هدفمند و استعلام های متعدد، هفت دستگاه خودروی دارای سابقه سرقت را شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ داود مرسلی با بیان اینکه در این عملیات یک سارق همراه یک دستگاه خودروی پراید مسروقه دستگیر و ۶ دستگاه خودروی پراید دارای سابقه سرقت نیز به صورت بلاصاحب در نقاط مختلف شهرستان کشف شد، افزود: مردم توصیه های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه از سرقت خودرو را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر زنجان احتکار شکر کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر زنجان سرقت مواد مخدر زنجان احتکار شکر کشفیات فرمانده انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر پلیس آگاهی استان شهرستان ایجرود شهرستان زنجان دستگاه خودروی ماموران پلیس دستور کار استان زنجان عمل آمده داخل خودرو فقره سرقت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، دو سارق تحت تعقیب که سال قبل اقدام به سرقت بیش از پنج میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: سال گذشته در پی سرقت بیش از پنج میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان در یکی از محلات شاهین شهر موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در کمتر از چند روز سارقان که دو نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از سرقت از این شهرستان به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری متهمان متواری بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور دوباره سارقان در شاهین شهر و اختفای آن‌ها در یک پاتوق بزهکارانه در یکی از محلات این شهر مطلع شدند و صبح امروز پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی هر دو متهم را به همراه پنج فرد بزهکار دیگر دستگیر کردند.

کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و اضافه کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای انتظامی، فرصت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744974

دیگر خبرها

  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان