Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:34:19 GMT

آخرین وضعیت پرونده رامک خودرو

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۴۹۹

آخرین وضعیت پرونده رامک خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی جعفری رئیس کل محاکم تهران آخرین وضعیت پرونده شرکت رامک خودرو و پرداخت مطالبات شکات این پرونده را تشریح کرد.

جعفری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده رامک خودرو گفت: این پرونده در مجتمع شهید مفتح مطرح است.

رئیس کل محاکم تهران ادامه داد: مشکل این پرونده شناسایی اموال شرکت بود، طبق اعلام فرد محکوم، رامک خودرو یک شرکت زیر مجموعه به نام نورا موتور را هم در ساوه تأسیس کرده است، اما در این میان به لحاظ حقوقی از حیث پرداخت و شناسایی اموال با مشکل مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یک ملک از رامک خودرو توقیف شده و در مرحله مزایده و نزد بانک است و امیدواریم با هماهنگی بانک، ملک را به فروش برسانیم و پاسخگوی مطالبات ذی نفعان باشیم.

رامک خودرو از جمله پرونده‌های کثیر الشاکی با بیش از ۷ هزار مالباخته است که با وعده تحویل خودرو تیوولی از خریداران وجه نقد دریافت کرده بود، اما خودرویی را به خریداران تحویل نداده است. این پرونده از سال ۹۶ در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رامک خودرو یحیی جعفری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت

طرح جوانی جمعیت مربوط به شرکت دادن مجزای مادرانی که فرزند دوم به بعد آنها از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد است. در این طرح به مادران دارای سه فرزند به بالا نیز زمین رایگان اهدا می‌شود.

شهروند خبرنگار نهاوندی ما با ارسال پیام از عدم تحویل زمین رایگان و خودرو به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام بنده از شهرستان نهاوند پیام می‌دهم. حدود یک سال از ثبت نام بنده برای زمین رایگان طرح فرزندآوری می‌گذرد، اما تاکنون تحویل داده نشده است و می‌گویند زمینی برای تحویل به متقاضیان وجود ندارد برای خودرو نیز ثبت نام کردم از تحویل خودرو نیز خبری نیست خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن