Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای گذشته خبری مبنی بر اخراج محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی تهران در فضای مجازی منتشر و از سوی برخی فعالان اصلاح‌طلب مورد انتقاد قرار گرفت.

محمد فاضلی استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشکده شهیدبهشتی است که به صورت پیمانی در این دانشگاه مشغول به تدریس بوده است.

بنا بر این گزارش، محمد فاضلی که پیش از تدریس در دانشگاه بهشتی به دلیل برخی تخلفات به عنوان استادیار از دانشگاه یکی از شهرهای شمالی کشور اخراج شده بود، در دولت حسن روحانی با فشار افرادی نظیر حسام الدین آشنا مشاور وقت رئیس جمهور و رئیس سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، به عضویت هیئت علمی این دانشگاه درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی در سال‌های ۹۲ تا ۹۶ معاون پژوهشی مرکز بررسی‌های استراتژیک و مدیر شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی بوده است.

عضویت فاضلی در هیئت علمی دانشگاه بهشتی همزمان با اشتغال وی در مرکز بررسی‌های استراژیک بود و همین امر موجب شد تا او به صورت تمام وقت در دانشگاه حضور نداشته باشد و این عدم حضور در زمان تمدید قرار داد مورد انتقاد اعضای هیئت جذب قرار گرفت که هربار با وساطت سعدالله نصیری قیداری ریاست دانشگاه مسئله حل می‌شد.

محمد فاضلی در اواخر دولت حسن روحانی درخواست تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی کرد که به دلیل عدم حضور و برخی تخلفات اداری نظیر فعالیت در یک پست رسمی در وزارت نیرو (رئیس سابق مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی) بدون اطلاع دانشگاه با تمدید قرارداد و تبدیل وضعیت وی مخالفت شد.

فخاری زواره یکی از اعضای کمیته جذب دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با تسنیم با تاکید بر پیمانی بودن حضور فاضلی در دانشگاه بهشتی و به پایان رسیدن مدت زمان قانونی این حضور، ادعاها مبنی بر اخراج وی را فاقد اعتبار دانست.

این موضوع متعلق به چند ماه قبل بوده ولی اخیرا توسط برخی فعالان اصلاح طلب در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تاکید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به جلوگیری از «تعارض منافع در تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات» اعتراض و طعنه عباس عبدی به اخراج محمد فاضلی

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1595067

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد فاضلی دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی محمد فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس رأی اعضای کمیته، ، ولی اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل،  رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه،  محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر،  رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و  محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان