Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، صبح امروز جوانان تیم ملی دوچرخه‌سواری با حضور در یادمان شهدای شلمچه با آرمان‌های دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

جوانان‌ تیم ملی دوچرخه‌سواری ضمن بازدید از یادمان‌ شلمچه و زیارت شهدای گمنام، با رشادت‌های حماسه‌سازان سالهای دفاع مقدس آشنا شدند.

حمید بنی‌تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که اعضای تیم ملی جوانان دوچرخه سواری را همراهی می‌کرد، اظهار کرد: شهدای بهترین الگو و اسوه برای ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: الگو گرفتن از شهدا و توسل جستن به آن‌ها باعث تقویت روحیه ورزشی و احساس غرور و غیرت ملی در پیروزی در میادین ورزشی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری شلمچه خرمشهر تیم ملی یادمان شهدای شلمچه دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش

امروز ۲۸ فروردین ماه آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در آستانه روز ارتش با حضور استاندار کردستان، نیرو‌های مسلح، نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و آحاد مردم غیور و انقلابی استان در گلزار شهدای بهشت محمدی شهرستان سنندج برگزار شد.

جمعی از مسئولان با حضور در مزار شهدا، نثار گل و قرائت فاتحه، تجدید میثاق دوباره خود را با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 هرساله ۲۹ فروردین‌ماه ارتش جمهوری اسلامی ایران به رسم لبیک ارتشیان با امام (ره) و رهبر انقلاب با تمامی تجهیزات به نمایش گوشه‌ای از قدرت نظامی جمهوری اسلامی می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟