Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد هدف از هجمه وحشیانه اشغالگران علیه قدس و مسجدالاقصی، آواره کردن و بیرون راندن فلسطینیان از این شهر است و در چارچوب سیاست یهودی سازی آن قرار دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در غزه تصریح کرد هدف از هجمه وحشیانه اشغالگران علیه قدس و مسجدالاقصی، آواره کردن و بیرون راندن فلسطینیان از این شهر است و در چارچوب سیاست یهودی سازی آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی خاطر نشان کرد فلسطینیان در قدس موضع یکپارچه و ثابت دارد، آنها در قدس ریشه‌دار هستند و اشغالگران هر قدر به تلاش‌های خود برای آواره کردن و بیرون راندن ساکنان اصلی قدس بپردازند، آنها هرگز از شهر و خانه خود بیرون نخواهند رفت.

خطیب مسجدالاقصی گفت یهودیان  همچنان به مسجدالاقصی چشم طمع دارند و شیوه های درهم پیچیده و شیوه‌های تجاوزکارانه‌ای را برای خالی کردن آن از وجود مسلمانان و تشدید حضور یهودیان در آن با حمایت مقامات رژیم اشغالگر و سرکردگان صهیونیست‌ها در پیش گرفته‌اند.

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تجمع همگانی در مسجدالاقصی و حمایت از اهالی قدس

شیخ عکرمه صبری گفت به همه اعراب و مسلمانان اعلام می‌کنیم که مسجدالاقصی امانتی بر گردن آنهاست و نباید جهت قطب نما را از شهر قدس منحرف کنند. هنگامی که قدس را یادآوری می‌کنیم، منظورمان مسجدالاقصی است و هنگامی که مسجدالاقصی را یادآوری می‌کنیم منظورمان قدس است.

وی خاطر نشان کرد خداوند هر کس را که در حق قدس کوتاهی کند بازخواست خواهد کرد، جهان باید حق شرعی ما در این سرزمین را درک کند، ما در این سرزمین ریشه دوانده‌ایم هر چند اشغالگران آن را نخواهند، تصمیم ما تصمیمی الهی است ما به تصمیم الهی چنگ زده‌ایم و هرگز از تصمیم خداوند دست برنخواهیم داشت و درباره آن مذاکره و سازش نخواهیم کرد.

شیخ صبری همچنین بر ضرورت دفاع اعراب و مسلمانان از مسجدالاقصی تاکید کرد و فلسطینیان را به حضور در این مکان مقدس برای دفاع از آن دعوت کرد و گفت باید همواره در خط دفاع از مسجدالاقصی باقی بمانیم، زیرا خطرات مسجدالاقصی و شهر مقدس را احاطه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خطیب مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - دهم فروردین ماه - به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود. 

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری تهران مجموعه‌هایی هستند که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • قدس شریف و مسجدالاقصی ناموس مسلمانان جهان است
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • دروازه خالی عجیبی که مهدی قایدی بیرون زد! +ویدئو