Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، طی ماههای گذشته ایجاد ترافیک و ازدحام و صف های طولانی در پشت گیت های ورودی فرودگاه بین المللی کیش اعتراضات فراوان گردشگران و کیشوندان را بدنبال داشت به گونه ای که به یکی از مطالبات اصلی مردمی طی دو سال اخیر از سازمان منطقه آزاد کیش تبدیل شده بود که نتیجه آن جمع آوری این گیت ها در روزهای اخیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس بازدید میدانی خبرنگار خبرآنلاین ، گیت های ورودی و خروجی در فرودگاه کیش با دستور عزت الله محمدی مدیر عامل خوب و مردمی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فوردگاه های کیش در نخستین جلسه ستاد نوروزی کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی جزیره صادر و در حال حاضر نیز برداشته شده که خوشبختانه با استقبال خوب کیشوندان و فعالین اقتصادی کیش مواجه شده است. 

لازم به ذکر است که طی روزهای اخیر بدنبال جمع آوری گیت های عوارضی ورودی فرودگاه بین المللی کیش شاهد تماس های تلفنی و پیام های مردمی فراوانی از اقدام به موقع و شایسته شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فوردگاه های کیش در آستانه سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ می باشیم که جا دارد از اقدام مثبت و به موقع کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد نوروزی کیش در ایجاد تسهیل در تردد مناسب کیشوندان و گردشگران در فرودگاه بین المللی کیش قدردانی نماییم .

46

کد خبر 1595050

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد فرودگاه فرودگاه بین المللی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود

دبیر کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی گفت: کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید عباسپور دبیر کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری  که در دانشگاه شریف برگزار شد، با اشاره به شرکت ۱۸ کشور در این کنفرانس گفت: شرکت کنندگان از کشور‌های اروپایی، آمریکایی و کشور‌های  منطقه از جمله روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش در این کنفرانس حضور داشتند.

وی افزود: وی درباره اهداف این کنفرانس گفت:  پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است که کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوستر‌ها را در این کنفرانس داشتیم.

وی خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه دادند.

وی  افزود: امیدواریم با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشور‌های مختلف ایجاد شود. همچنین میان دانشگاه‌های شاخص و دانشگاه‌های منطقه ارتباطی برقرار شود

عباسپور  گفت: تلاش شده تا در این کنفرانس ارتباط خوبی میان دانشگاه‌های داخلی با پژوهشگران و استادان کشور‌های منطقه به وجود آید و امیدوار هستیم با توجه به تحریم‌هایی که داریم  با NGO سازمان ملل که در ایران فعالیت جدی دارد بتوانیم این حلقه ارتباطی و همکاری‌های بین‌المللی را با استفاده از جدیدترین دانش روز در جهت بهره‌وری دانش زیست محیطی و استفاده از انرژی‌های پاک در کشورمان فراهم کنیم.

عباسپور افزود: این کنفرانس به صورت دو سال یکبار برگزار می‌شود  و دبیرخانه دائمی آن در دانشگاه شریف ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور در این کنفرانس مشارکت خوبی داشتند که مقالات آن‌ها در مجلات بین المللی منتشر خواهد شد که می‌تواند امتیازی برای ارتقا دانشجویان و اساتید باشد.

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • جمع‌آوری پلاستیک‌های حاشیه ورودی شهرها و روستاهای استان تهران