Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@18:54:27 GMT

پایان بی‌پدر با مهران غفوریان و داوودنژاد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۷۳۹

پایان بی‌پدر با مهران غفوریان و داوودنژاد

فیلمبرداری فیلم کوتاه «بی‌پدر» به پایان رسید.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه «بی‌پدر» به نویسندگی و کارگردانی علی مقدم و تهیه کنندگی علیرضا آغاز پس از گذراندن بیش از ۲۰ روز پیش تولید و ۲ شب فیلمبرداری، در حاشیه جنوب تهران به کار خود پایان داد.

"بی‌پدر" درامی اجتماعی است با درون مایه‌ی انسانی که به مسئله‌ی اهمیت خانواده در روزگار جدید می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران غفوریان، فرزانه خان‌محمدی، مهری آل آقا، با حضور محمدرضا داودنژاد ایفاگر نقش‌های مختلف این فیلم هستند.

موسیقی "بی پدر" یکی از قطعات بداهه‌ از آثار فاخر سهراب پورناظری می‌باشد.

علیرضا آغاز تهیه‌کننده «بی‌پدر» سال‌هاست که به‌عنوان سینمادار، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار در مرکزیت موسسات نیوشافیلم و آریارسام مشغول فعالیت است و به زودی نیز اولین سریال خود را تولید خواهد کرد.

علی مقدم کارگردان «بی‌پدر» از سال ۱۳۸۴ بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون را آغاز کرده و این فیلم کوتاه اولین تجربه رسمی وی در زمینه فیلمسازی است. مقدم پیش از این نویسندگی فیلم سینمایی "پریسان" را در کارنامه‌ی خود دارد.

یکی از ویژگی‌های "بی‌پدر" شمایل متفاوتی است که از مهران غفوریان و محمدرضا داوودنژاد ارائه داده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه فیلم برداری بی پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود

رسانه انگلیسی خبر داد روسیه قرار است در اواخر بهار حمله بزرگی را در خط مقدم اوکراین آغاز کند.

به گزارش ایسنا، روسیه در تدارک یک حمله بزرگ در خط مقدم اوکراین است و این ممکن است در روزهای پایانی بهار انجام شود چراکه شرایط جوی مناسب‌تر و زمین هم پس از باران‌های بهاری خشک شده است.

نشریه اکونومیست با بیان این مطلب، نوشت توانایی ارتش اوکراین برای دفع آن در شرایط کنونی بسیار کمتر از گذشته است و آن‌ها نیاز فوری دارند تا سربازگیری و بسیج نیروها را انجام و خطوط دفاعی مستحکم ایجاد کنند.

طبق این گزارش، بن‌بست در اعطای کمک‌های بیشتر از جانب آمریکا به اوکراین، روسیه را قادر می‌سازد تا از خطوط دفاعی ناکافی اوکراین عبور کند. تمام تقصیرها البته به گردن غربی‌ها و نیست و کی‌یف نمی‌تواند تنها متحدانش را سرزنش کند چراکه اوکراینی‌ها نیز در اشتباهات مقصر هستند و یکی از این اشتباهات، عدم ترمیم نیروی اننانی در ارتش است.

این رسانه نوشته روسیه در حال آماده‌سازی برای موج جدید بسیج نیروهای خود به منظور تحقق «پیروزی بزرگ» بعدی است اما سربازگیری در اوکراین هنوز هم درگیر پیچ و خم «فرآیندهای دموکراتیک» است.

 «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که با عدم وجود منابع مالی و همچنین بیم کاهش محبوبیت دست‌وپنجه نرم می‌کند، برای رسیدن به نتایج مطلب به آب و آتش نمی‌زند.

اکونومیست نوشته ایجاد استحکامات توسط اوکراین هم با تاخیر زیادی در حال انجام است و این تاحدودی قابل درک است چراکه دولت اوکراین هنوز هم رؤیای یک ضدحمله جدید را در سر می‌پروراند و از اینکه خط مقدم کنونی به چیزی شبیه به مرز تبدیل شود، یک‌پنجم کشور را از بین ببرد و دسترسی آن را به دریا محدود کند، وحشت دارد.

رسانه انگلیسی می‌نویسد تصور اینکه این خط ممکن است مبنایی برای مذاکرات آتی صلح شود، دقیقا همان چیزی است که زلنسکی قصد داشت از آن اجتناب کند اما این خطر امروز به‌حدی فزاینده است که تثبیت خط مقدم فعلی بدترین گزینه برای اوکراین است.

اکونومیست در پایان نوشت اقداماتی در حال انجام است اما «این باید بسیار زودتر از این‌ها آغاز می‌شد. دعا کنید دیر نشده باشد».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • (ویدئو) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل
  • خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل (فیلم)
  • (ویدئو) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در برزیل
  • خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش (فیلم)
  • خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت