Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-حمله وحشیانه گروهی از صهیونیست‌های شهرک‌نشین در کرانه باختری به فلسطینیان باعث شد که وزیر خارجه و معاون وزیر جنگ رژیم اشغالگر هم به این توحش هم‌نوعانش اعتراف کنند!
به گزارش خبرگزاری آریا،صبح امروز جمعه شماری از فلسطینیان برای کاشت درخت در اطراف شهرک «بورین» در نابلس (کرانه باختری) رفته بودند که با حمله وحشیانه صهیونیست‌‌‌ها روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاویر منتشر شده از این حمله، اوج خشونت و توحش صهیونیست‌های شهرک‌ نشین را نشان می‌دهد که بی رحمانه فلسطینیان این شهرک را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده اند.
همین تصاویر کافی بود که ادعای رژیم اسرائیل را که طی دهه‌هایی که از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد، تلاش می‌کند چهره‌ای مسالمت‌ آمیز و هم‌زیستی‌طلب خود را به جهانیان مخابره کند، بر باد دهد و پرده از چهره مخوف و غیرانسانی آن‌‌ها را کنار بزند.
در واکنش به این حملات، «یائیر لاپید»، وزیر خارجه این رژیم که به داشتن مواضع ضد فلسطینی شهره است، به ظاهر از این اقدام انتقاد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد

به گزارش جماران؛ «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل قبل از پاسخ به ایران باید خوب فکر کند و بداند که ایران به این حمله واکنش نشان خواهد بود.»

شفقنا به نقل از آرتی نوشت: لیبرمن افزود: «قبل از حمله، باید با دقت فکر کنیم و بدانیم که ایران به حمله ما واکنش خواهد داشت.»

وی اظهار داشت: «ایرانی‌ها قدرت دارند و به خودشان بسیار مطمئن هستند، مهم نیست که چگونه پاسخ دهیم، آنها واکنش نشان خواهند داد و سپس ما باید دوباره پاسخ دهیم.»

در همین ارتباط، «بنی گانتز»، عضو کابینه جنگ تاکید کرد: اسرائیل «در زمان و شیوه مناسب» به حمله ایران پاسخ خواهد داد.

مقامات آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند پاسخ اسرائیل به حمله ایران «محدود» خواهد بود و نیروهای ایرانی خارج از این کشور و گروه‌های نیابتی در منطقه را هدف قرار دهد.

شبکه NBC گزارش داد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل درباره واکنش به ایران هشدار داده و تاکید کرده است واشنگتن در انجام هیچ حمله‌ای به ایران مشارکت نخواهد کرد.

«ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران هم تاکید کرده است هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل با واکنش شدید و قاطع ایران مواجه خواهد شد.

ایران شنبه‌شب در پاسخ تنبیهی به حمله هوایی اسرائیل به حریم کنسولگری ایران در دمشق و نقض قوانین بین‌المللی، اسرائیل را آماج موشک‌ها و پهپادهای خود قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی که تا این لحظه به‌طور رسمی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته‌اند، مدعی هستند که ساختمان مورد حمله مرکز دیپلماتیک نبوده و مقر مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

با وقوع پاسخ تنبیهی ایران، سه مقام اسرائیلی شامل بنی گانتز و گادی آیزنکوب -رؤسای سابق ستاد ارتش اسرائیل- پیشنهاد ضدحمله فوری را مطرح کردند.

از نظر این مقامات اسرائیلی، هرچه زمان بیشتری بگذرد کسب مشروعیت بین‌المللی برای ضدحمله دشوارتر خواهد بود حال آنکه ضدحمله فوری امکان استراحت و پاسخ متقابل را از ایران خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی مقابله با حمله ایران ممکن نبود
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به ۲ پایگاه در پی عملیات سپاه
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به دو پایگاه در پی عملیات سپاه
  • چرا مقامات اسرائیل پس از حمله ایران دچار سردرگمی شده اند؟
  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند