Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از برگزاری موفق آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و شوراهای حل اختلاف در گلستان خبر داد.

امیرحسین تناور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در راستای اجرای رسالت های مرکز آزمون جهاددانشگاهی و تداوم خدمت رسانی در این عرصه، جهاددانشگاهی واحد گلستان نیز روز گذشته همزمان با سرتاسر کشور مجری برگزاری یکی دیگر از آزمون های کشوری بود، اظهار کرد: آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و شوراهای حل اختلاف در گلستان در روز جمعه در دو حوزه امتحانی در شهر گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این آزمون بالغ بر 729 نفر شرکت کرده بودند، افزود: از این تعداد 373 نفر زن و 356 نفر مرد بودند که بر اساس قواعد و ضوابط این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون آموزش و کارآفرینی با تاکید بر اینکه این آزمون با حضور ناظرین و مدیران مربوطه با موفقیت کامل برگزار شد، ادامه داد: جهاددانشگاهی در سالهای اخیر توانسته با برگزاری موفق آزمون های استخدامی توانمندی خود را در این حوزه نیز به خوبی بدرخشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی گلستان آزمون هاي استخدامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود.

علی اصغر فاتحی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، مردم محور بودن، قرار گرفتن مردم در راس امور و مشارکت مردم در اداره کشور است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال جهش تولیدی که مبتنی بر مشارکت مردم باشد را مورد تاکید قرار داده اند و این امر مسئولیت عموم مردم به ویژه نخبگان را در این شرایط سخت‌تر کرده است.

فاتحی‌فر گفت: مشکل اصلی کشور در شرایط کنونی مسایل اقتصادی بوده و این امر موجب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده  و در پی آن دستاوردهای گسترده جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف آنطور که باید به چشم نمی‌آید.

وی افزود: وقتی به گذشته نگاه کنیم، به وضوح می‌توانیم ببینیم که هرجا مردم وارد میدان شده‌اند، بی شک شاهد موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی بوده‌ایم و کشورمان به قله‌های افتخار رسیده است. حال با توجه به این‌که مسئله اقتصاد در کشورمان به یک چالش اساسی تبدیل شده است رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری عموم مردم را هم برای جهش در تولید تاثیر گذار دانسته اند.

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی در واقع حمایت از تولید است که مقام معظم رهبری عنوان «جهش» در این حوزه را همراه با مشارکت مردم مطرح کرده‌اند که چه بسا حلقه گمشده حل مشکلات اقتصادی کشور نیز خود مردم هستند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گفت: مشارکت مردم در مسائل اقتصادی قطعا باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد تا بستر لازم برای شکوفایی اقتصادی به دست مردم فراهم شود.

وی با بیان این‌که راه‌های مختلفی برای مشارکت مردم در امور اقتصادی وجود دارد، افزود: خانواده‌ها، منبع تامین نیروی انسانی برای واحدهای اقتصادی یک جامعه هستند، از این رو برای گردش هرچه مطلوب تر چرخ‌های اقتصاد، نیاز اصلی ما توجه به تربیت نیروی انسانی ماهر در خانواده‌ها است.

فاتحی‌فر گفت: سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز به عنوان نهادی انقلابی و با تکیه بر نیروهای دانشگاهی و با پای کارآوردن پژوهشگران و دانشجویان به سهم خود در مسیر تحقق شعار سال تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود
  • برگزاری تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد/آزمون پیاده روی کرد