Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:44:26 GMT

وضعیت کارگزاری‌های تأمین اجتماعی بهبود می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۹۶۹

وضعیت کارگزاری‌های تأمین اجتماعی بهبود می‌یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال بازدید سرزده ازکارگزاری ۲۰ تامین اجتماعی گفت: بهبود وضعیت کارگزاری‌های تأمین اجتماعی که سهم قابل توجهی در ارتباط مستقیم با مردم دارند در دستور کار ویژه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله عبدالملکی در صفحه توئیتر خود نوشت: ‏حضور سرزده در مجموعه‌های مختلف وزارت کار را بهترین الگو برای ارزیابی واقعی از آنچه در کف میدان رقم می‌خورد می‌دانم؛ بهبود وضعیت کارگزاری‌های تأمین اجتماعی که سهم قابل توجهی در ارتباط مستقیم با مردم دارند در دستور کار ویژه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 550412

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی تامین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی حجت الله عبدالملکی عبدالملکی وزیر رفاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر

سعید رازانی اظهار کرد: مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها در سطح معابر به‌عنوان مراحل اولیه ساماندهی انجام می شود
وی گفت: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات مرمت، بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها و باهدف ساماندهی معابر  و همچنین زیباسازی فضا‌های شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر در این منطقه صورت خواهد گرفت.
بازرس کل لرستان هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر عنوان و تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، باهدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضا‌های شهری، مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها و جداول، در سال جاری با جدیت پیگیری خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • اکثر اوکراینی به بهبود وضعیت جنگی امیدی ندارند