Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه‌فروش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: این حوادث در پی کاهش دما و افزایش مصرف غیرایمن لوازم گرمازا از جمله نقص در بخاری، پکیج، آبگرمکن، دودکش‌های غیراستاندارد و نشت گاز رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین با اشاره به کاهش دما به مشترکان آب شرب توصیه کرد که برای پیشگیری از یخ‌زدگی و بروز خسارت به تاسیسات آب شرب نسبت به حفاظت کنتورها و شبکه‌های آب شرب در برابر سرما و یخ‌زدگی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌های امدادی از اصفهان  به مناطق سیلزده کرمان ارسال شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ارسال ۱۵۰تخته چادر و سه دستگاه کامیون و همچنین یک فروند بالگرد امدادی از طریق جمعیت هلال احمر به مناطق سیلزده کرمان خبر داد.

وی همچنین به اعزام یک تیم برف‌روبی از راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای استان برای کمک به بازگشایی جاده‌های مسدود ازبرف شهرستان الیگودرز از توابع استان لرستان اشاره کرد.

شیشه‌فروش افزود: در شبانه‌‎روز گذشته راه‌های ارتباطی ۱۱ روستای بخش پشتکوه شهرستان فریدونشهر که بدلیل بارش برف مسدود شده بود توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.

برچسب‌ها بیماری > مسمومیت مدیریت بحران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری مسمومیت مدیریت بحران اصفهان بیماری مسمومیت مدیریت بحران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها

مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور شهرسازی و معماری گفت: با توجه به مشکلات متعدد زیست‌محیطی که کلان‌شهرهایی همچون اصفهان را تهدید می‌کند ورود مدیریت شهری برای جلوگیری از ایجاد بحران‌هایی که زندگی مردمان را تهدید می‌کند، امری ضروری و حائز اهمیت است.

وحید مهدویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از سال ۱۹۶۹ میلادی و به‌دنبال جنبش‌های دانش‌آموزی ضد جنگ و با این باور که انرژی زمین به دلیل آلودگی آب و هوا در معرض خطر است، روز دوم اردیبهشت هر سال (۲۲ آوریل)، روز جهانی زمین پاک نام‌گذاری شده است.

وی افزود: از جمله اهداف روز جهانی زمین پاک، افزایش آگاهی در مورد محیط زیست، انجام فعالیت‌های مثبت و اعتراضات در کمال آرامش و صلح است؛ این روز به مردم آموزش می‌دهد که نتیجه رفتار آن‌ها می‌تواند تأثیراتی بر اکوسیستم و زندگی خودشان روی زمین داشته باشد.

مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور شهرسازی و معماری ادامه داد: با توجه به مشکلات متعدد زیست‌محیطی که کلان‌شهرهایی همچون اصفهان را تهدید می‌کند، ورود مدیریت شهری برای جلوگیری از ایجاد بحران‌هایی که زندگی شهروندان را تهدید می‌کند، امری ضروری و حائز اهمیت است.

مهدویان با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط طی سال‌های اخیر گفت: عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و بنیاد جهانی انرژی با حضور وانگانگ نویمن رئیس بنیاد و کریستین مویر دبیرکل شهرهای پایدار جهان در اردیبهشت ۱۴۰۱، تدوین بسته تشویقی از ساختمان‌ها و فضاهای شهری سازگار با محیط زیست با همکاری معاونت محیط زیست و خدمات شهری در سال ۱۴۰۱ و دریافت مصوبه از شورای اسلامی شهر، برگزاری نشست تخصصی با عنوان «الگوی پیشنهادی ارزیابی ساختمان‌های پایدار در ایران» در مرداد ۱۴۰۱ با ارائه بهروز محمدکاری و برگزاری نشست تخصصی با عنوان (خانه هوشمند انسان طبیعت و شهرسازی)، با ارائه جمشید پرویزیان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و حامد ترکش، عضو اسبق هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در آذر ۱۴۰۱، از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست تخصصی با عنوان اثر نو پدیدها و کلان‌روندها بر کلان‌شهرهای هوشمند پایدار در مرداد ۱۴۰۲ با سخنرانی ساسان پور دانشیار دانشگاه خوارزمی، تشکیل دبیرخانه ساختمان پایدار در معاونت شهرسازی و معماری و با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سازمان نظام مهندسی ساختمان، دانشگاه‌ها و سایر مراجع ذی‌ربط از تیر ۱۴۰۱، برگزاری نشست تخصصی با عنوان «اعلان فراخوان ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار در شهر اصفهان» در مهر ۱۴۰۲ با سخنرانی محمد بهاروند رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و بهروز محمدکاری رئیس بخش انرژی و نور مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و طاهری اصل عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی کشور، فراخوان ارزیابی و شناسایی ساختمان پایدار در شهر اصفهان توسط دبیرخانه ساختمان پایدار معاونت شهرسازی و معماری و ارزیابی ساختمان‌های شرکت‌کننده در فراخوان توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، همکاری در برگزاری اولین همایش ملی پایداری در محیط‌های انسان‌ساخت در پانزدهم و شانزدهم آذرماه ۱۴۰۲ و تقدیر از سه ساختمان برتر که شاخص‌های ساختمان پایدار و سبز را رعایت کرده‌اند، دریافت مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با آئین‌نامه اجرایی حمایت از ساختمان‌ها و فضاهای شهری سازگار با محیط زیست در بیست‌وششم اسفند ۱۴۰۲، اضافه کردن شاخص تعداد پروانه‌های صادره سازگار با محیط زیست در شاخص‌های ارزیابی برنامه راهبردی شهرداری اصفهان و ابلاغ آئین‌نامه و دستورالعمل اجرایی ساختمان‌های پایدار به مناطق شهرداری و سایر مراجع ذی‌ربط از جمله سایر اقدامات است.

مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور شهرسازی و معماری تصریح کرد: امیدوارم با توجه به ایجاد بسترهای مورد نیاز به‌ویژه بسته تشویقی حمایت مالی از ساختمان‌های سازگار با محیط زیست یا همان ساختمان سبز در شهر اصفهان، سال جاری شاهد اتفاقات اجرایی قابل توجه در حوزه ساخت‌وساز شهری، ارتقای فرهنگ شهروندی در این زمینه و کاهش مخاطرات زیست‌محیطی در شهر باشیم.

کد خبر 746497

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد