Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:32:16 GMT

۱۲ تن مواد مخدر در ملارد امحا شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۰۷۷

۱۲ تن مواد مخدر در ملارد امحا شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: از ابتدای سال تا به حال ۵۵۰ قاچاقچی در دام پلیس افتادند و ۱۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده امحا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملارد، با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرمانده انتظامی غرب استان تهران 12 تن و 750 کیلو مواد مخدر در روستای اخترآباد شهرستان ملارد امحا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کیوان ظهیری در حاشیه مراسم امحای مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مواد مخدر بلای خانمان‌سوزی است که متأسفانه برخی از خانواده‌ها با این معضل اجتماعی روبه‌رو شده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس در عرصه مبارزه و مقابله با مواد مخدر برنامه‌های مهمی دارد افزود: والدین و خانواده‌ها در کنترل رفتار فرزندان دقت داشته باشند و نوجوانان و جوانان را در زمینه آسیب‌های گرایش به مواد مخدر توجیه کرده و دغدغه‌مند باشند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملکرد پلیس در 10 ماه گذشته در زمینه کشفیات مواد مخدر بیان کرد: 15 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد و 550 قاچاقچی در دام پلیس افتادند که 12 تن و 750 کیلوگرم آن امحاء و سایر مواد مخدر پس از طی مسیر و مراحل قضایی امحاء خواهد شد.

5 میلیون پرونده راکد دادگستری مازندران پالایش و امحا شد1350 کیلوگرم انواع مواد مخدر در رشت امحا شدافزون بر 6هزار کیلوگرم مواد فاسد در کیش امحا شد

ظهیری تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم پلیس غرب استان تهران است و جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های مقابله‌ای مواد مخدر توسط پلیس با مشارکت و همکاری دستگاه‌های دولتی و مرتبط خاطرنشان کرد: در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آن‌ها تعامل خوبی با فرمانداران و ادارات بهزیستی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران مواد مخدر امحا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه