Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسترکلاس در شیراز هستم که این کارگاه آموزشی ۱۰ بهمن سال جاری از سوی موسسه «آوای هنر ایل قشقایی» برگزار می‌شود.

این نوازنده تار اظهار کرد: این کارگاه تخصصی به آموزش ساز تار و سه‌تار اختصاص دارد که شامل سه دوره مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره مقدماتی به تمرینات گرم کردن دست، افزایش مهارت، بهداشت نوازندگی پرداخته می‌شود؛ دوره متوسطه به تکنیک های پیشرفته، آشنایی با مبانی ردیف و موسیقی اختصاص دارد و در دوره پیشرفته هم ردیف دوره عالی، تکنیک نوازندگی و آشنایی با مفاهیم موسیقی جهانی آموزش داده می‌شود.

این آهنگساز افزود: این کارگاه های تخصصی در رشت و کرمان برگزار شده و قرار است بعد از شیراز در شهرهای جنوبی، کازرون و همدان هم برگزار شود. این کارگاه‌ها به دعوت هنرمندان شاخص شهرهای مختلف برگزار می‌شوند.

این هنرمند گفت: هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی، نگاهی نو به موسیقی ایرانی با توجه به زیبایی‌شناسی معاصر و حفظ تمام جان‌مایه‌ها و اصالت‌های ایرانی است.

کد خبر 651862 برچسب‌ها موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا شهر شيراز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهر شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود

صندوق بین‌الملل پول در جدیدترین گزارش خود که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد: «انتظار می‌رود روسیه در سال ۲۰۲۴ رشد ۳.۲ درصدی داشته باشد که از نرخ‌های پیش‌بینی شده آمریکا (۲.۷ درصد)، انگلیس (۰.۵ درصد)، آلمان (۰.۲ درصد) و فرانسه (۰.۲ درصد) بیشتر است.

در این رابطه روسیه می‌گوید که تحریم‌های غرب در پی جنگ اوکراین این کشور را به خودکفایی رسانده است حال‌آنکه تداوم صادرات نفت به هند و چین، دور زدن تحریم‌ها و قیمت بالای نفت به روسیه کمک کرده است تا وارد دوره «اقتصاد جنگ» شده و اقتصاد و جنگ را هم‌زمان پیش ببرد.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بعد از انتخاب مجدد و آغاز پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود وعده داده است که استاندارد‌های زندگی شهروندان را با افزایش بودجه آموزشی، بهداشتی و زیرساخت‌های عمومی افزایش داده و مالیات شرکت‌های بزرگ و طبقه مرفه را افزایش دهد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان