Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@05:14:53 GMT

عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۶۷۳

عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هم‌اکنون عده‌ای بسیار بیشتر از دوران دفاع مقدس انتظار شهادت را دارند؛ چون شهادت را آسان‌ترین معبر برای رستگاری می‌دانند و عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از دفاع پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «مصطفی و مجتبی بختی»، «علیرضا توسلی» و «محمد اسدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار کرد: خدا را شاکرم در همه مسئولیت‌ها با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار داشتم و اینکه لباس خدمت برای خانواده شهدا و ایثارگران به تن کردم، یک توفیق الهی است.

معاون رئیس جمهور خطاب به پدر شهیدان بختی که در بستر بیماری است، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی گفت: در دیدار قبلی که با پدر شهید داشتیم، بسیار سرحال و شاد بودند و امروز نیز با اینکه در بستری بیماری هستند اعلام آمادگی برای حضور در جبهه را دارند، دست همه پدران و مادران را می‌بوسیم و نیازمند دعای خیر آنان هستیم.

قاضی‌زاده از اتاق شهیدان مدافع حرم بختی که مزین به تصاویر و ابزار کار و لباس شهیدان است بازدید کرد.

همچنین مادر شهیدان بختی کتاب سه نیمه سیب که روایتی از خاطرات خدیجه شاد؛ مادر شهیدان مدافع حرم مصطفی و مجتبی بختی است را به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا کرد.

معاون رئیس جمهور در دیدار با همسر و فرزندان شهید توسلی ضمن قدردانی از فعالیت فرهنگی این خانواده شهید گفت: اینکه یک مادر به تنهایی سه فرزند کودک را پرورش می‌دهد، قابل تحسین است و خوشحالیم که این همسر شهید فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به همسر شهید گفت: اینکه شما مشکلات سایر خانواده شهدای مدافع حرم به خصوص خانواده شهیدان مهاجر را پیگیری می‌کنید، اجر ویژه‌ای نزد خداوند دارید و بخش اصلی فعالیت‌های فرهنگی باید مردمی انجام شود.

وی در دیدار با خانواده شهید محمد اسدی تصریح کرد: در همین جامعه که به ظاهر برخی درگیر روزمرگی و مشکلات زندگی شده‌اند، عده‌ای بسیار بیشتر از دوران دفاع مقدس انتظار شهادت را دارند، چون شهادت را آسان‌ترین معبر برای رستگاری می‌دانند و عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است.

معاون رئیس جمهور با اظهار امیدواری برای حل مشکلات، افزود: کشور ثروت فراوان دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات برطرف شود و خوشبختانه امروز مسیر و راه مردم و کشور مشخص و روشن است.

قاضی‌زاده در این دیدار تأکید کرد: خانواده شهید اسدی ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارند و این راه برای فرزندان نیز نهادینه شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین در این دیدارها فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادران را به مادر و همسر شهید تبریک و خطاب به فرزندان دختر شهید توسلی گفت: شما مادران آینده هستید و باید راه پدر شهید خود را ادامه دهید.

در این دیدارها که محمد عطائیان نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور ایثارگران مدافع حرم و حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی حضور داشتند، قاضی‌زاده با اهدای شاخه‌های گل، یک جلد کلام الله مجید و لوح سپاس از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی کرد.

کد خبر 550439

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران مادر شهيد مادران شهدا شهید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معاون رئیس جمهور خانواده شهید مدافع حرم قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند