Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی جلسه‌ای که پنج استان غرب کشور در کرمانشاه داشتند تصمیم بر این شد که در راستای توسعه گردشگری غرب کشور برنامه‌هایی داشته باشیم که نخستین مورد حضور مشترک در نمایشگاه گردشگری بود.

وی ادامه داد: پس از پیگیری این برنامه یک غرفه ۶۰۰ متری در نمایشگاه به پنج استان غربی اختصاص یافت تا به صورت یکپارچه در نمایشگاه مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه همه موارد مشترک است افزود: آژانس‌‌های مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، راهنمایان گردشگری همه به صورت مشترک کانتر خواهند داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۲ غرفه به منظور استقرار برندهای جهانی هر استان طراحی شده است گفت: چند تلویزیون بزرگ نیز برای پخش کلیپ‌ها و تیزرهای تبلیغاتی نصب شده است.

خاکسار از اختصاص چند جایگاه VIP برای برگزاری نشست‌ها خبر داد و عنوان کرد: در فواصل مختلف این نشست‌ها با حضور استانداران پنج استان، تورگردانان، راهنمایان گردشگری و... برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی تور خبرنگاران گردشگری و راهنمایان گردشگری را برای نمایشگاه داریم افزود: بستر لازم برای اجرای ورک‌شاپ صنایع‌دستی مانند سفال نیز فراهم شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان اضافه کرد: هر استانی برنامه‌های هنری و محلی نیز دارد که در فواصل زمانی مختلف در غرفه گردشگری غرب کشور برگزار می‌شود و چند مورد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز پیش‌بینی شده که در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری نمایشگاه گردشگری استان های غربی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه مرمتی، فنی و عمرانی در سطح استان در حال اجراست.

مرتضی صفری افزود: اعتبار این اداره ‌کل در سال گذشته به نسبت سال ۱۴۰۰ در تخصیص پنج برابر رشد داشته است و با حمایتهای استاندار آذربایجان‌غربی درحال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و ۸۰ طرح در حال اجراست.

صفری، با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته گفت: یکی از اولویتهای این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بناهای تاریخی ارومیه و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

وی اظهارکرد: تعدادی از بناهای تاریخی استان در مالکیت دستگاههای اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاههای متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بناهای تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بناهای با ارزش استان در حال تخریب است و برای حفاظت آنها، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بناها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بناها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در ادامه از رسانه‌ها برای همراهی در حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی و توسعه گردشگری استان تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»