Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@08:37:45 GMT

تیم فوتبال خوانندگان با ارنجِ مهدی یغمایی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۸۳۱

تیم فوتبال خوانندگان با ارنجِ مهدی یغمایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یغمایی خواننده پاپ در برنامه «رخ به رخ» در پاسخ به این سوال امیرعلی دانایی که چرا آدم ها سخت باور می کنند که افراد مشهور هم سختی کشیده اند، گفت: شاید چون شناخت کافی از افراد مشهور برای مردم وجود ندارد بنابراین تصور یک زندگی راحت در مورد این افراد عمومیت بیشتری دارد و اینکه در فضای مجازی گاهی سعی می کنیم تصویری غیر حقیقی از زندگی‌مان نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر مسیری سختی های خودش را دارد، در شاخه های هنری به ویژه مسیر محبوبیت و مورد توجه مردم قرار گرفتن هم این دشواری ها وجود دارد. شاید در این مورد، سختی ها برای هنرمندان بیشتر هم باشد.

این خواننده از مسیر نه چندان ساده‌ای گفت که تا اینجا پیموده و گفت: با همه سختی‌ها اما در مورد خودم این یقین را دارم که  گلیم خودم را هر جای جهان که باشم از آب بیرون می کشم چه بهتر که این نقطه مملکت خودم باشد. من در دوران دانشجویی به خاطر مشکلاتی که برای پدرم به وجود آمد سراغ خیاطی رفتم یا پیش دایی‌ام آرایشگری کردم. امروز هم همین است فعالیت تجاری خودم را دارم، آهنگ می سازم، تدریس می کنم، می خوانم و ... اما زندگی می‌کنم.

جرقه خوانندگی با دیدن فیلم «شعله» در من روشن شد

خواننده «یه دنیا حرف» درباره علاقه‌اش به خواندن بیان کرد: من از ۶ سالگی می خواندم. ۵ سالم که بود فیلم هندی «شعله» را دیدم و ملودی های آن را ۶ سالگی در جمع‌های خانوادگی می خواندم. کم کم این مسیر را ادامه دادم و به نظرم جرقه خوانندگی از همان سال ها خورد.

او در پاسخ به این سوال که اگر موسیقی سنتی را ادامه می دادی شبیه چه کسی می شدی؟ اظهار کرد: در مرحله شروعِ آواز همه با تقلید از بزرگان شروع می کنند من هم جنس و رنگ صدای علیرضا افتخاری را دوست داشتم.

یغمایی درباره زندگی در لحظه گفت: من به جزییات توجه می کنم و گاهی وسواسی می شوم.  گذشته ام همیشه جلوی چشمم است چون از آن درس می گیرم. اما اینکه خیلی به گذشته و آینده فکر کنم اینطور نیست. آینده را رها نمی کنم و گذشته را هم خیلی پررنگ نمی کنم. به کائنات انرژی مثبت می دهم و انرژی مثبت هم دریافت می کنم.

این خواننده در ادامه از خوشی‌های کوچک خود گفت و ادامه داد: حتما نباید به یک موفقیت بزرگ برسم تا خوشحالی کنم. در مقاطع مختلف موفقیت های کوچک برایم ارزشمند است و از آن موقعیت ها بسیار ذوق می کنم و خوشحال می شوم. برایم مهمتر است که سالم باشم و شاد بودن را بلد باشم. 

رشد در موسیقی به تعداد کنسرت نیست

خواننده آلبوم «چمدون تو» درباره موفقیت یک موسیقی‌دان گفت: برای من رشد در موسیقی به تعداد کنسرت نیست. البته که این هم مهم است و باید باشد چون به بیزنس و معاش زندگی خواننده بستگی دارد. اما آن را فضیلت برای هنرمند نمی بینم. روح هنر برایم مهمتر است.

یغمایی ادامه داد: از اینکه کسی پویاست خوشحال می شوم ، تِرَکی از یک خواننده به هر دلیلی مورد توجه واقع شده و کنسرت زیاد برگزار می‌کند این اتفاق برای من جای شادی دارد چون معتقدم هر کس روش خود را دارد و هیچ کس جای دیگری را نمی گیرد.

این خواننده با اشاره به پیشینه خانوادگی خود گفت: اگر خواننده نمی شدم احتمالا شعر می سرودم. در خانواده ما از یغمای جندقی در قرن ۱۳ هجری  پیشینه ادبی وجود داشته است. استفاده از غزلیات در خوانندگی سخت است اما تاثیر ویژه ای در ملودی ایجاد می کند. همسرم منتقد منصفی است و اصلا تعارفی ندارد.

یغمایی تاکید کرد: بزرگترین شانس من در زندگی دعای پدر و مادرم است که اگر نبود به قهقرایی می رفتم که اثری از من در دنیا نبود. به مو رسیدم اما پاره نشد. من این را نتیجه دعای پدر و مادر می دانم.

جهان من دنیای امنی است

یغمایی در این بخش از برنامه در مقابل آئینه با خودش روبرو شد و گفت: دنیای من دنیای امنی است اما خودم امنش می کنم و البته که همیشه هم اینطور نیست. مهم است که در کاری که می کنم بهترینم باشم و همه توانم را بگذارم حتی اگر در واقعیت آخرین نفر باشم.

او ادامه داد: اگر به اهدافم نرسم صادقانه احساس ناامیدی می کنم اما از تلاش دست برنمی‌دارم فقط مرگ چاره ندارد پس تلاش می‌کنم.

وی افزود: بزرگترین ترس زندگیم این است که عزیزانم کنارم نباشند و سلامت نباشم. شاید هر کسی فکر کند لیاقتش بیشتر از چیزی هست که الان دارد اما باید راضی باشی تا بتوانی پیشرفت کنی. باید تلاش کنی. اگر دیگران آدم را تایید نکنند نباید احساس بی ارزشی کنی چون هیچ وقت نمی شود همه را از خود راضی کرد. اما خودت زود راضی نشو و برای بهتر شدن بجنگ. نه شنیدن برایم سخت است. اما باید نه گفت و نه شنید. تو همیشه باید در حال تغییر باشی، سکون آدم ها را از بین می برد. تغییری که به اهدافت نزدیکت کند حتی اگر قدم های کوچکی هم باشند مهم است.

یغمایی با لهجه مشهدی به خودِ ۱۳ ساله اش گفت: الکی برای خودت نچرخ، تکلیف خودت را با زندگی مشخص کن، دنبال علاقه ات برو. یاد بگیر دنبال هدفت باشی و نه بگویی. کاری را بکن که دوست داری همه را هم نمی توانی از خودت راضی نگه داری. خسته می شوی ولی نباید خودت را ببازی. دنیا جای قشنگی هست ولی برای کسانی که قوی هستند.

تیم فوتبال خوانندگان با اَرِنج مهدی یغمایی

در بخش «کافه رخ به رخ» مهدی یغمایی گفت: دوست دارم طبیعت بکر افریقا، استرالیا و قاره های مختلف را ببینم. غذاهای مختلف را دوست دارم تجربه کنم اما در حد متعارف. من خیلی کباب‌خورم. رستوران دارم و دستپختم خوب است. ماکارونی و زرشک پلو با مرغم در زمان دانشجویی معروف بود.

یغمایی درباره آهنگ‌هایی که در ماشین گوش می‌کند گفت: در ماشینم به واسطه اینکه در بازار موسیقی کار می کنم ناچارم همه آثار را گوش کنم اما سلکشن مخصوص خودم را دارم که ممکن است بی کلام یا خواننده ایرانی و .. هم باشند.

این خواننده درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت:من از بچگی به پرسپولیس علاقه داشتم اما دو آتشه نیستم و دوستان زیادی هم در استقلال دارم. فوتبال را به خاطر خودش دوست دارم. اگر از خواننده ها بخواهم تیم فوتبال بچینم علی عبدالمالکی را دروازه می‌گذارم، گرشا رضایی برای دفاع و از امیرعباس گلاب، گرشا قباد، مهدی ماهانی، حمید حامی، علی لهراسبی و ... هم استفاده می کنم. مربی هم کیروش را می گذارم. 

گفت و گو درامای «رخ به رخ» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، اجرای امیرعلی دانایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ است.

۵۸۵۸

کد خبر 1595129

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون موسیقی خواننده موسیقی پاپ مهدی یغمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه ۷ فروردین) در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) برای ایران گل زد.

صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی

تیم ملی فوتبال ایران که تاکنون نتوانسته بود ترکمنستان را در خانه اش شکست دهد، این بار این طلسم را شکست و با گل مهدی قایدی به نخستین برد خود در زمین حریف دست پیدا کرد.

ملی پوشان کشورمان با این پیروزی صعود خود به مرحله دوم انتخابی جام جهانی را قطعی کردند و دو دیدار باقی مانده تشریفاتی خواهد بود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • فیلم | گل زیبای مهدی قائدی به ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • کتاب «اولین لاله‌ سرخ» منتشر شد