Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مهدی عالی گفت: پس از اطلاع و دریافت گزارش در اقدام فوری، ۷۵۰ کیلوگرم خوراک دام و طیور خارج از شبکه دولتی در سطح شهرستان ضبط و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید

صدور حکم ۱.۶ میلیاردی برای تقلب و قاچاق کالا

همچنین دو تخلف گرانفروشی در شهر آلونی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم تقاضا شده است: درصورت مشاهده گرانفروشی مراتب را به همکاران جهادی و اداره تعزیرات گزارش دهند تا با فرد متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوراک قاچاق جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر ناصر عتباتی صدور این احکام را نشان از اهتمام و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی دانست و افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در راستای عمل به وظایف سازمانی خود و صیانت از ودیعه های الهی ، با حضور میدانی در عرصه های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می نمایند. 

 

وی با اشاره به اهمیت  اقدامات فرهنگی آموزشی در این زمینه بیان کرد: افزایش آگاهی های عمومی و فرهنگ حفاظت از محیط زیست امری بسیار مهم است که توسط سازمان محیط زیست و نهادهای مردمی طرفدار محیط زیست باید به صورت گسترده انجام شود و در عین حال برخوردهای قضایی و انتظامی هم با متجاوزین به محیط زیست قاطعانه صورت گیرد تا جرایم این حوزه به حداقل برسد.

عتباتی به صدور احکام جایگزین حبس در حمایت از محیط زیست اشاره و گفت قضات خلاق و خوش ذوق استان در این زمینه احكام متنوعی صادر نموده اند. 

 وی  تهیه علوفه برای حیات وحش ، تهیه بسته های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه را از جمله احکام سبز جایگزین حبس صادر شده برشمرد. 

وی افزود  : دستگاه قضایی استان در حمایت کامل از اقدامات قانونی سازمان حفاظت محیط زیست می باشد و از مامورین یگان حفاظت محیط زیست به عنوان ضابطین قضایی در زمینه برخورد قاطع آنان با متخلفین این حوزه حمایت می کند.

دیگر خبرها

  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم