Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با دهه فجر امسال، ۱۳۶ واحد مسکونی به مددجویان چهارمحال و بختیاری تحویل داده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال تعهد ابلاغی ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد در استان ۶۷۶ واحد است که همزمان با دهه فجر، ۱۳۶ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول شهری ۱۴۰ میلیون تومان، وام ۵۰ میلیونی تومانی چهار درصدی به ازای هر معلول، ۸۵ میلیون تومان به خانواد‌ه‌های دو معلول روستایی، ۱۵۰ میلیون تومان به ایتام، خانواده‌های تک معلول ۵۰ میلیون تومان و زنان سرپرست خانوار ۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود.
عسگری با بیان اینکه در سال جاری  یک طرح مشترک با قرارگاه خاتم الانبیا ۱۵۵ میلیون تومان وام بلاعوض برای ساخت مسکن به مددجویان پرداخت شد بیان داشت: تمامی مددجویان بدون مسکن در چهارمحال و بختیاری باید در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.
وی یادآور شد: در حال حاضر ۸۵۰ خانواده دارای دو معلول در چهارمحال وبختیاری بدون مسکن هستند و هزینه‌های خرید اشتراک آب، برق و گاز برای واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی رایگان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش