Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی مرکزی آمریکا از هراس نظامیان این کشور در امارات در پی عملیات موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی خبر داد. خبرگزاری میزان – فرماندهی مرکزی آمریکا، می‎گوید که نظامیان این کشور در پی عملیات موشکی اخیر نیرو‌های یمنی علیه  امارات، در مخفیگاه‌هایی پناه گرفتند.   به گزارش «سی ان ان»، «ویلیام اوربان»، سخنگوی «سنتکام» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان آمریکایی در امارات، روز دوشنبه گذشته به دلیل تهدید احتمالی موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های نیرو‌های یمنی مجبور شدند در مخفیگاه پناه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس بیانیه مذکور، «نظامیان آمریکایی در پایگاه هوایی الظفره ابوظبی در ساعت ۲۱:۰۱ به وقت محلی برای حدود ۳۰ دقیقه به دلیل تهدید بالقوه در حالت آماده‌باش بودند.»   این بیانیه در ادامه آورده است «در ساعت ۲۱:۲۷ به خلبانان دستور داده شد تا ظرف ۵ دقیقه تجهیزات حفاظتی در اختیار داشته باشند و این امر به مدت ۲۴ ساعت ادامه داشت.» بیشتر بخوانید: حمله ائتلاف عربستان به استان صعده یمن انتقام مشروع از متجاوزان، حق مردم یمن است نیرو‌های یمنی روز دوشنبه گذشته با موشک‌ها و پهپاد‌ به تلافی عملیات مرگبار امارات علیه کشورشان، مناطق حساس در ابوظبی را هدف قرار دادند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل سنتکام امارات یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امارات تحولات بین الملل سنتکام امارات یمن نیرو های یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد

انصارالله یمن تاکید کرد: توحش آمریکایی با اجرای رژیم اسرائیل علیه غزه، شکست خواهد خورد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هئیت مذاکره کننده این کشور گفت که «200 روز از جنایت مستمر رژیم اسرائیل در حق اهالی نوار غزه می‌گذرد؛ جنایتی که با حمایت بی‌حدوحصر و بدون محدودیت از سوی آمریکا، دامن همه چیز را در غزه گرفته است.

عبدالسلام ادامه داد: «این توحش آمریکایی که صهیونیست‌ها علیه نوار غزه مرتکب می‌شوند، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت و نمی‌تواند ادامه داشته باشد.»

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023، وارد دویستمین روز خود شده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟
  • (ویدیو) از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟
  • افزایش آمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی