Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:05:30 GMT

راه دسترسی به چهار روستای مرزی پاوه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۸۴۲۵

راه دسترسی به چهار روستای مرزی پاوه بازگشایی شد

«ابراهیم شهریاری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از ۱۵ ساعت تلاش بی وقفه راهداران و در شامگاه روز جمعه راه ارتباطی به روستاهای هانی گرمله، بیدرواس، کیمنه و دزآور با حدود ٨۰۰ خانوار جمعیت برف روبی و بازگشایی شد.

وی ادامه داد: بعد از بارش سامانه اول و مسدود شدن راه دسترسی به این روستاها، برای مرحله اول در ۲۹ دی ماه بازگشایی شد اما با ورود دومین سامانه بارشی دوباره راه ارتباطی به این چهار راه مسدود گردید که نیروهای راهداری در روز جمعه (یکم بهمن) آن را دوباره بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اظهار داشت: ارتفاع برف در برخی از نقاط به چهار متر می رسید و با بکارگیری یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون برف روب ، ۳۶ هزار متر مکعب برف روبی انجام و این محور ارتباطی بازگشایی شد.

شهریاری اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر راه دسترسی به همه روستاهای شهرستان بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار داشت: با ورود ۲ سامانه بارشی و در پنج روز گذشته برای بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی و تسهیل در تردد همشهریان یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند برف روبی و یک هزار و ۲۰۰ تن ماسه و نمک استفاده شده است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و ۶۲۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوسود بارش برف پاوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوسود بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوسود بارش برف پاوه بازگشایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد