Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک محبوب علیلو روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته نیز برای تعداد یکهزار و ۴۶۳ شناسه ضابطیت برای بسیجیان آذربایجان شرقی دوره های آموزشی، برگزار و برای آنها شناسه صادر شد که از این تعداد در سطح حوزه قضایی تبریز نیز برای یکهزار و ۳۲ نفر از اعضای بسیج دوره آموزش ضابطیت برگزار و شناسه ضابطیّت آنها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی از مجموع ضابطین عام و خاص آذربایجان‌شرقی که برای آنها گواهینامه آموزشی و شناسه ضابطین صادر شده است، ۵۷ درصد شامل یکهزار و ۳۰۳ نفر به حوزه قضایی تبریز و ۴۳ درصد شامل ۹۶۳ نفر به سایر حوزه های قضایی استان تعلق دارد. 

محبوب علیلو با اشاره به مقررات قانونی ناظر بر ضابطین قضایی، اظهار داشت: قانون، ضابطین قضایی را تعریف و پیش بینی کرده و بر این اساس دادستانی دوره های ویژه ضابطیّت را برای عوامل نیروی انتظامی و مامورین ادارات و سازمان های دولتی برگزار می کند.

وی ادامه داد: در این راستا ضابطین قضایی مربوط به یگان ها، ادارات و ارگان های مختلف آموزش دیدند که از آن جمله می توان به مامورین نیروی انتظامی، سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، روسا و معاونین زندان ها، یگان حفاظت سازمان زندان ها، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مراکز بهداشت، شرکت توزیع نیروی برق، ذبح و صید شرعی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی، سازمان امور اراضی و نیروی مقاومت بسیج اشاره کرد.

محبوب علیلو گفت: در راستای رعایت حقوق شهروندی اشخاص و شان، کرامت، و منزلت انسانی آنها و به جهت آشنایی ضابطین با تکالیف، حدود وظایف و اختیارات خویش، این دوره ها به صورت منظم، پیش بینی و اجرا می شود. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دادستانی کل کشور سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دادستانی کل کشور سازمان بسیج مستضعفان آذربایجان شرقی دادستانی کل کشور سازمان بسیج مستضعفان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی در استان آذریجان‌غربی
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • ورود ۱۰۶ هزار پرونده به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۲