Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم -آستان مقدس امامزادگان ابراهیم (ع) و محمد (ع) به‌عنوان یکی از بقاع شاخص ناحیه دو شهرستان قم، سه ویژه‌برنامه را به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) برگزار می‌کند.

نخستین ویژه‌برنامه، نورافشانی آستان مقدس است که امشب، دوم بهمن‌ماه در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می‌شود؛ برنامه دوم نیز مراسم جشن و سرور است که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در این بقعه نورانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز یکشنبه، سوم بهمن‌ماه همزمان با روز میلاد حضرت زهرا (س)، مراسم جشن ویژه مادران ایران زمین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ساعت ۱۵ در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد (ع) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد حضرت زهرا مناسبت های مذهبی میلاد حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی آستان حضرت زینب بنت موسی‌بن جعفر (ع) با اشاره به اجرای سرودخوانی و نمایش طنز گفت: اجرای سرود روزه‌اولی محمدحسین پویانفر برای اولین بار در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر و همخوانی این روزه‌اولی‌ها همراه بودکه در این برنامه کودکان با شوقی وصف ناپذیر، پرچم یا امیرالمؤمنین درد دست، با سرود‌ها همخوانی می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محسن صادق‌زاده افزود: وی افزود: سال گذشته بیش از ۳۰‌هزار نفر در برنامه شرکت کردند و امسال این برنامه با رونمایی از نماهنگ روزه‌اولی برگزار شد.


دختران و پسران روزه‌اولی پس از پایان جشن بزرگ روزه اولی‌ها، نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه کردند و در کنار یکدیگر روزه‌های خود را افطار کردند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان