Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سهیلا شیخی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در پیشواز از چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن تولد آدم برفی‌ها را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان می گوید: شرکت کنندگان می‌توانند عکس‌های با کیفیت از آدم برفی‌های خلاقانه را با ذکر مشخصات شرکت کننده همراه عکس و شماره تماس به آدرس ایمیل dabirkhaneh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kordestan@kpf.ir ارسال کنند.

به گفته او: به سازنده آدم برفی‌های خلاقانه جوایزی اهدا می‌شود و نمایشگاهی از عکس‌های ارسالی همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: علاقه‌مندان از امروز تا ۱۲ بهمن ماه مهلت دارند که نسبت به ارسال عکس‌های خلاقانه آدم برفی خود اقدام کنند.

شیخی با اشاره به اینکه این جشن با هدف ترویج شادی و نشاط در بین خانواده‌ها برگزار می‌شود، گفت: حضور کودکان در کنار آدم برفی‌ها در عکس‌های ارسالی الزامی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آدم برفی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند