Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از jalopnik، طی ماه‌های گذشته و به ویژه در طول روی کار آمدن دولت جدید در آلمان موضوع اعمال محدودیت سرعت در بزرگراه‌های این کشور دوباره به سر زبان‌ها افتاده است.

اخیراً مالک یک بوگاتی‌شیرون هم تلاش کرده تا در یکی از اتوبان‌های آلمان حداکثر سرعت این خودرو را امتحان کند که همین مسئله باعث تشدید اوضاع و جدی شدن موضوع محدودیت سرعت در اتوبان‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسوشیتدپرس گزارش داده، حزب سبز آلمان که یکی از نقش آفرینان اصلی ائتلاف کنونی دولت آلمان به شمار می‌رود، خواستار اعمال محدودیت ۸۰ مایل در ساعت یا ۱۳۰ کیلومتر در ساعت برای اتوبان‌ها شده است.

البته این حزب از این جهت خواستار اعمال محدودیت سرعت شده که نسبت به میزان سوختی که خودروها مصرف می‌کنند تا به سرعت‌های بالا برسند، ابراز نگرانی کرده است.

این تصور غلط وجود دارد که همه اتوبان‌های آلمان بدون محدودیت سرعت هستند، اما در واقع ۷۰% این اتوبان‌ها محدودیت سرعت ندارند و مابقی آنها محدودیت سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دارند.

البته هنوز مشخص نیست که این طرح تا چقدر جلو خواهد رفت، چرا که در زمان مذاکرات برای تشکیل دولت آلمان بین احزاب حائز اکثریت آرا این موضوع به حاشیه رفت.

بوگاتی مذکور توانسته در یکی از بزرگراه‌های آلمان به سرعت ۲۵۹ مایل در ساعت معادل ۴۱۶ کیلومتر در ساعت دست یابد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت سرعت خودرو محدودیت سرعت اتوبان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، توضیحات زارع پور درباره افزایش سرعت اینترنت تا پایان سال را در ویدئو ببینید.

کد خبر 845168 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات خبر مهم اینترنت

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات وعده صادق آمریکا را آچمز کرد؛ پایان افسانه گنبد آهنین اسرائیل
  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد