Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:06:14 GMT

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۸۷۸۲

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاوره رسانه ای پروژه، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری مستر کلاس در شیراز هستم که این کارگاه آموزشی ۱۰ بهمن سال جاری از سوی موسسه آوای هنر ایل قشقایی برگزار می شود.

این نوازنده تار بیان کرد: این کارگاه تخصصی به آموزش ساز تار و سه تار اختصاص دارد که شامل سه دوره مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره مقدماتی به تمرینات گرم کردن دست، افزایش مهارت، بهداشت نوازندگی و دوره متوسطه به تکنیک های پیشرفته، آشنایی با مبانی ردیف و موسیقی و دوره پیشرفته به ردیف دوره عالی، تکنیک نوازندگی و آشنایی با مفاهیم موسیقی جهانی اختصاص دارد.

وی افزود: این کارگاههای تخصصی در رشت و کرمان برگزار شده است و قرار است بعد از شیراز این کارگاهها در شهرهای جنوبی، کازرون و همدان نیز برگزار شود. همچنین این کارگاه‌ها به دعوت هنرمندان شاخص شهرهای مختلف برگزار می شود.

ساکت در پایان گفت: هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی نگاهی نو به موسیقی ایرانی با توجه به زیبایی شناسی معاصر و حفظ تمام جان مایه ها و اصالت های ایرانی است.

کد خبر 5405977 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیوان ساکت کارگاه آموزشی شیراز موسیقی ایرانی چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم کوتاه چهلمین جشنواره تئاتر فجر هنرمندان تئاتر سریال ایرانی روسیه برنامه تلویزیونی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همسایه شمالی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی شبکه مستند سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین نساجی ساعتی پیش در زمین کارگران تهران برگزار شد و ساکت الهامی به منظور گرامیداشت نادر دست‌نشان، پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران، با پیراهن شماره هفتی که پشت آن نام نادر درج شده بود، تیمش را تمرین داد.

نادر دست‌نشان سراسر طول زندگی خود را با فوتبال گذراند و سال‌های زیادی را به بازی و مربیگری در فوتبال ایران مشغول بود و سرانجام در ۶۱ سالگی چشم از جهان فرو بست. او بیشتر دوران بازیگری خود را در تیم نساجی گذراند و سال‌ها در این تیم مربی بود.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

ساکت الهامی، سرمربی فعلی نساجی، کلاس A مربیگری خود را همراه با نادر دست‌نشان سپری کرد و خاطرات زیادی با اسطوره درگذشته نساجی دارد‌.

تمرین امروز نساجی به مناسبت سومین سالگرد درگذشت نادر دست‌نشان با یاد و خاطره این چهره فقید برگزار شد.

دیگر خبرها

  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • برگزاری کارگاه آموزشی حفظ محیط کوهستان در گلبهار
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد