Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  روز شنبه در سفر به قم و بازدید از پایانه‌های مسافربری استان قم گفت : طی دوسالی که از شیوع ویروس کرونا درکشور می‌گذرد خساراتی زیادی متوجه بخش حمل ونقل جاده‌ای شد که با تلاش گروهی مسولان از تخریب زیر ساخت‌های این صنعت حیاتی جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش باقر جوان می گوید: ارتقای زیرساخت ها، سازوکارمنطقی و منطبق باواقع، اولویت بندی و ... موجبات اقبال عمومی و رویکرد سرمایه گذار به بخش حمل ونقل جاده‌ای مسافر را فراهم می‌آورد.

او با اشاره به فرصت ایجاد شده به واسطه جمعیت ۳۰۰ هزار نفری پردیسان گفت: باتوجه به کثرت چشمگیر ساکنان و موقعیت جغرافیایی، راه اندازی پایانه مسافری شهروند پردیسان قم پویایی کریدور جاده‌ای حمل ونقل مسافر سه استان تهران، اصفهان و قم را فراهم آورده است.

بازدید و بررسی موقعیت جغرافیایی پایانه مسافری پردیسان و میدان ۷۲ تن قم از برنامه‌های مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور به قم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه مسافربری منطقه پردیسان قم نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش بیش از یک میلیون مسافر از زنجان به مناطق مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلمانیان گفت: سال گذشته به رغم محدودیت‌ها و کمبود‌ها در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش شد خدمت رسانی مناسبی به مسافران در سطح استان انجام شود.

وی افزود: در این مدت جابجایی مسافران با ۱۲۶ اتوبوس حمل و نقل جاده‌ای استان با میانگین عمر ۱۲.۸۶ سال انجام شد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: تعداد مینی بوس‌های فعال حمل و نقل عمومی استان زنجان نیز طی سال گذشته ۴۴۷ دستگاه با میانگین عمر ۳۵ سال بوده است.

سلمانیان بابیان اینکه در این مدت ۵۲۱ دستگاه سواری کرایه‌ای با میانگین عمر ۱۳.۵۳ سال فعال بوده است، گفت: شمار دستگاه‌های حمل و نقل وی آی پی استان نیز ۸۵ خودرو بود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یکی از مشکلات اساسی کنونی را عمر بالای ناوگان حمل و نقل به ویژه مینی بوس اعلام کرد و افزود: میانگین عمر سواری کرایه و اتوبوس‌های استان نیز چندان خوشایند نیست.

وی ادامه داد: نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل استان برای خدمت رسانی مطلوب بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است و اعطای تسهیلات کم بهره می‌تواند اثر گذاری بالایی در این حوزه داشته باشد.

به گفته وی در مجموع هزار و ۹۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و هزار و ۵۲۰ راننده کار جابجایی مسافران را از استان در سال گذشته انجام دادند.

سلمانیان افزود: بیشترین مسافران جا به جا شده نیز به مقصد تهران بوده اند.

دیگر خبرها

  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • ساخت راه آهن رشت آستارا در یک قدمی اجرا
  • افزایش ۵ درصدی ورود زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافری به مشهد
  • ساخت راه‌آهن رشت - آستارا در یک قدمی اجرا
  • جابجایی بیش بیش از یک میلیون مسافر از زنجان به مناطق مختلف کشور
  • افزایش ۲۲ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان