Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@17:51:33 GMT

اعلام آرای انضباطی سه مسابقه از لیگ دسته سوم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۸۹۳۹

آرای انضباطی سه مسابقه از لیگ دسته سوم مشخص شده است

کمیته انضباطی آرای مربوط به سه دیدار از لیگ دسته سوم فوتبال کشور را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

دیدار دو تیم خرم کشت افلاک خرم آباد و شرهانی دهلران که 30 آذرماه برگزار شد، تیم خرم کشت به دلیل سو رفتار ناشی از اخذ 5 اخطار به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه رضا دریکوند بازیکن این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و فحاشی به بازیکن تیم مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محوم شد.

دیدار دو تیم استقلال جنوب تهران و شریعت نوین مشهد در تاریخ 24 آذرماه برگزار شد، بابک مصطفی فرقانی مربی تیم شریعت نوین به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت و شصت میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم گرین کشاورز نهاوند و کیا پارس نیوساد قزوین که در تاریخ 24 آذرماه برگزار شد:

الف) در خصوص تخلف آقایان وحید سلیمانی نژاد بازیکن" و آقای فرهاد فراشی به یکی از منتسبین به تیم گرین کشاورز بدرفتاری در قبال مقام رسمی از طریق حمله به داور در جریان بازی با عنایت به گزارش نماینده فدراسیون و داور، نامبردگان به چهار ماه محرومیت از همراهی تیم و حضور در استادیوم های ورزشی و دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ب) در خصوص تخلف تیم گرین کشاورز دایر به نقض اصول کلی رفتار مبنی بر عدم رعایت پروتکل بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر در جریان دیدار دو تیم یاد شده، این تیم  به پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ج) در خصوص تخلف آقایان سعید علی بخشی دایر به بدرفتاری در قبال مقام رسمی داور ۲- ستار سوری دایر بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی داور ۳-اسماعیل ملکی "پزشکیار "دایر بر بدرفتار در قبال مقام رسمی ۴-محمد خزایی "بازیکن "دایر بر رفتار غیرورزشی ۵-على ظفری دایر بر رفتاری غیرورزشی ۶-على گروسی همگی اعضاء تیم گرین کشاورز نهاوند دایر به بدرفتاری در قبال مقام رسمی در جریان دیدار دو تیم فوق الذکر با عنایت به گزارش نماینده فدراسیون و داور مسابقه هر یک از نامبردگان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و نود میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

د) در خصوص تخلف آقایان بابک سلطانی نیا ۲-امین سراقی ۳-حامد مولوی ۴-حسین عسگری ۵-رضا محمد حسینی بازیکنان تیم گرین کشاورز نهاوند دایر به بدرفتاری در قبال مقام رسمی در جریان دیدار دو تیم فوق نظر به اینکه در گزارش نماینده محترم فدراسیون از تنش نامبردگان گزارشی ارایه نشده است، رای به برائت مشاراليهم صادر و اعلام می شود.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد بدرفتاری در قبال مقام رسمی تیم گرین کشاورز دیدار دو تیم خصوص تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)