Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:41:08 GMT

سه کودک سقزی بر اثر گاز گرفتگی جان باختند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۲۹۱

سه کودک سقزی بر اثر گاز گرفتگی جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سیروان فتاحی اظهار کرد: پیش از ظهر امروز مردم از طریق سامانه از اورژانس درخواست کمک کردند، بلافاصله سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های اورژانس پس از بررسی محل، سه کودک را مشاهده کردند که هر سه نفر فوت شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی خاطرنشان کرد: والدین این خانواده هم در منزل حضور داشتند اما این سه کودک در یک اتاق بودند و به دلیل نقص فنی سیستم دودکش دچار گازگرفتگی شده بودند و جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز با اشاره به اینکه والدین این خانواده سالم و دچار گازگرفتگی نشده اند، گفت: در این حادثه متأسفانه دو دختر ۱۰ و ۱۴ ساله و یک پسر ۱۶ ساله فوت شدند که گویا یکی از این افراد فامیل این خانواده بوده است.

فتاحی افزود: تیم‌های اورژانس جسد دو دختر را به بیمارستان تأمین اجتماعی و جنازه پسر این خانواده را هم به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه احتمال کنده شدن، جابجا شدن و یا مسدود شدن مسیر خروجی دودکش‌ها افزایش یافته و در نتیجه مسیر خروج گازهای سمی مونوکسید کربن به داخل اتاق تغییر داده خواهد شد، به مردم توصیه کرد: همشهریان ضمن اطمینان از محکم بودن دودکش‌های پشت بام منازل خود، از داغ بودن لوله بخاری و دودکش اطمینان حاصل کنند چرا که سرد بودن لوله بخاری نشانه عدم خروج گازهای سمی و خطرناک است.

کد خبر 5406142

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سقز بارش برف گازگرفتگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد