Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار رفاه اجتماعی گفت: بر اساس محورهای تعیین شده در زیست بوم ملی اشتغال، آموزش در دانشگاه ها و مراکز علمی باید متناسب با نیاز فعلی بازار کار کشور باشد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه قم گفت: رویکرد کارآفرینی منجر به کاهش فاصله میان صنعت و دانشگاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: مراکز علمی باید فرهنگ کارآفرینی، آموزش کاربردی و عملیاتی را مبنای کار خود قرار دهند.
سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال تصریح کرد: با این تفاهم نامه به دنبال کاهش فاصله میان صنعت و آموزش‌های علمی هستیم.
کریمی بیرانوند با اشاره به پیشتاز بودن دانشگاه قم در عرصه گسترش فرهنگ کارآفرینی، گفت: امیدواریم به زودی این نوع تفاهم نامه‌ها با سایر دانشگاه‌های کشور نیز منعقد شود.
در این نشست حجت الاسلام عسگر دیربازف رئیس دانشگاه قم نیز گفت: براساس این تفاهم، دانشگاه قم با هدف ایجاد اشتغال زایی و توسعه فرهنگ کافرآینی به صورت فعال و جدی وارد این عرصه می‌شود.
وی افزود: امیدواریم در این مسیر در کنار معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و حوزه علمیه به موفقیت دست پیدا کنیم.
رئیس دانشگاه قم تاکید کرد: تقویت جنبه اجتماعی اشتغال، برنامه جدی ما در این تفاهم نامه خواهد بود.   بیشتر بخوانید: جزئیات اختصاص خط اعتباری ۲ هزار میلیارد تومانی برای اشتغال به تعاونی‌ها اعلام شد   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت تعاون دانشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت تعاون دانشگاه رفاه اجتماعی وزارت تعاون تفاهم نامه دانشگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در افتتاح استخر دانش آموزی سمنان گفت: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌ا... رئیسی به استان است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این دوره از سفر‌ها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

صحرایی با بیان اینکه شاهد شکوفا شدن آثار اجرای سند تحول بنیادین در این استان هستیم، گفت: این موضوع مایه امیدواری است. در حال حاضر برنامه آموزش و پرورش ارتقای عدالت در مفهوم عام است یعنی هرجا سرانه استان از سرانه کشور پایین‌تر باشد، در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی اقدام به تقویت کنیم.

وی یادآور شد: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.

صحرایی در این مراسم اظهار کرد: افتخار بزرگی است برای وزارت آموزش و پرورش که برای اولین بار استخر دانش‌آموزی را در شهرستان سمنان افتتاح می‌کند.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از این استخر، افتتاح دو استخر دیگر در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: افتتاح و ساخت چنین مراکزی مصداق بارز افزایش بهره وری است. از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضا‌ها استفاده کنند همچنین در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند چراکه امر نگهداری چنین فضا‌هایی بسیار پیچیده است.

این استخر با زیربنای یک هزار و 896 متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، سرانجام در دولت مردمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش