Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر نوروزی روز شنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک شهرستان پاکدشت به خبرنگار ایرنا گفت: جاده اتصالی ورامین به پاکدشت موسوم به تیغاب، امروز به مسیری اصلی برای تردد خودروهای شخصی و باری تبدیل شده و ساماندهی آن، تأثیر به سزایی در حفاظت از جان مردم داد.

وی با اشاره به دستور دادستان پیشوا در خصوص ساماندهی این محور افزود: در جلسه فوق‌العاده امروز شورای ترافیک پاکدشت که ۹ کیلومتر از این مسیر، در حوزه استحفاظی این شهرستان و چهار کیلومتر در حوزه ورامین و پیشوا واقع شده، موضوع ساماندهی جاده تیغاب مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات کوتاه‌مدت و بلند مدت برای آن اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به خاطر وظیفه ذاتی خود و نیز حفاظت از جان مردم، آماده در اختیار گرفتن این مسیر است تا خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد که این امر به مصوبه شورای ترافیک استان و تصمیم‌گیری مدیران استانی بستگی دارد.

وی اضافه کرد: این جاده در حریم کانال درجه یک انتقال آب قرار دارد و در جلسه شورای ترافیک پاکدشت، موضوعات فنی در خصوص رعایت حریم کانال مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه این امر نیز در جلسه شورای ترافیک استان مطرح می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات فعلی این مسیر و با همکاری مسئولان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و پاکدشت، موضوع اصلاح محور، نصب برج نوروزی در ابتدا و انتهای محور، خط کشی و نصب تابلوهای هشداردهنده در دستور کار قرار گرفت و به زودی این عملیات آغاز می‌شود.

جاده مواصلاتی شهرستان‌های پیشوا و ورامین به پاکدشت موسوم به تیغاب، به طول ۱۳ کیلومتر در حاشیه کانال انتقال آب و در حوزه استحفاظی این سه شهرستان واقع شده است.

وقوع تصادفات متعدد منجر به فوت در این مسیر موجب شد تا هفته گذشته دادستان پیشوا دستور مسدود شدن آن را صادر کند ولی به منظور رفع مشکلات تردد مردم، این دستور به مدت یک ماه تعویق شد تا مسئولان تکلیف این مسیر را مشخص کنند.

این محور جزو راه‌های مصوب راهداری نیست و ادارات راهداری نمی‌توانند بدون مجوز امور آب، دخل و تصرفی در آن داشته باشند.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا و پاکدشت با حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران ورامین پیشوا پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران ورامین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران ورامین پیشوا پاکدشت شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود