Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:21:18 GMT

پشت پرده غیبت ستاره اصفهانی‌ها لو رفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۴۷۵

پشت پرده غیبت ستاره اصفهانی‌ها لو رفت

علت غیبت ستاره تیم سپاهان در سفر به رفسنجان مشخص شد.

به گزارش برنا، محمدرضا خلعتبری در مورد علت غیبتش از سفر به رفسنجان توضیحاتی را ارائه داد و تاکید کرد اختلافی با کادر فنی سپاهان ندارد.

محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی برابر مس در مورد غیبت یکی از بازیکنان تیمش اعلام کرد بعد از بازی در خصوص غیبت این بازیکن اطلاع رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا خلعتبری علت عدم همراهی اش در این سفر را بیماری عنوان کرده و هرگونه اختلاف با کادر فنی و نویدکیا را تکذیب کرده است.

این در حالی است که گفته می شود تداوم نیمکت نشینی های خلعتبری به مذاق او خوش نیامده و حتی امکان جدایی اش از سپاهان وجود دارد. برخی منابع خبری از حضور احتمالی خلعتبری در فولاد خبرهایی را مطرح می کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فولاد غیبت سپاهان محرم نویدکیا محمدرضا خلعتبری مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه بازی اول در هر تورنمنت رسمی سخت است.

به گزارش مشرق،وحید شمسایی در گفت وگویی بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل افغانستان در جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴ اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود همیشه اولین بازی برای هر تیمی سخت است طبق برنامه قرار بود روز ۲۶ فرودین از ایران پرواز داشته باشیم که به تایلند برسیم و در ۳ روز باقی مانده به بازی اول با افعانستان زودتر آماده و به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقات صورت گرفته و لغو هواپیمایی امارات ما یک روز دیرتر به بانکوک رسیدیم.رسیدیم و فقط توانستیم ۴۵ دقیقه تو زمین اصلی تمرین کنیم و سایر تیم‌های خیلی زودتر خودشان را به بانکوک محل برگزاری مسابقات رسانده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه بازی اول سخت است و هدف کادر فنی در این بازی این بود که به همه بازیکنان فرصت بازی دهد تا آنها به شرایط زمین،جوی و..آشنا شوند.همیشه شرایط بازی اول نسبت به بازیهای دیگه شرایط خاص خودش را داره و این برای ما مهم بود پیروز شویم و خدا را شکر پیروز شدیم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشی می گویم.

وی گفت : فرصت‌های زیادی در این بازی از دست دادیم و در قایقی عملکرد خوبی نداشتیم مخصوصا در جایی که ۵ خطا شدیم ما باید بریم نقاط ضعف خودمان را برطرف و نقاط مثبت را ارتقا دهیم.

شمسایی افزود این بازی به فراموشی سپرده می شود امشب به همراه کادر فنی سفال منش، قهرمانی، داداش زاده و مشیری داریم می رویم بازی کویت بحرین را از نزدیک ببینیم و این دو تیم به خوبی آنالیز کنیم و برای بازی دو روز آینده با بحرین آماده شویم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان