Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:36:04 GMT

مدیرعامل جدید مؤسسه «تصویرشهر» معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۵۰۰

مدیرعامل جدید مؤسسه «تصویرشهر» معرفی شد

آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید مؤسسه «تصویرشهر» باحضور اعضای هیأت مدیره مؤسسه و جمعی از اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید مؤسسه تصویرشهر پیش‌ازظهر امروز شنبه دوم بهمن ماه 1400 باحضور اعضای هیأت مدیره مؤسسه و جمعی از اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست، هاشم میرزاخانی مدیرعامل پیشین مؤسسه تصویرشهر، گفت: روز جدایی از جایی که انسان از آنجا خاطرات خوبی دارد، روز سختی است. خدا را شاکرم که سه سال در خدمت این مجموعه بودم. در این مدت، تجربه بزرگی برایم حاصل شد و همکاران بسیار خوبی داشتم.

وی افزود: خوشحالم که برنامه‌ها و قول‌هایی که در روز اول معارفه‌ام ارائه کرده بودم، عملی شد. بازسازی‌ها، اضافه شدن صندلی‌ به سالن‌های سینما و بالا بردن سطح تولیدات مجموعه، ازجمله این وعده‌ها بود که در پردیس‌های چهارگانه مؤسسه تصویرشهر اتفاق افتاد.

میرزاخانی ادامه داد: خوشبختانه با کمک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طی سه سال اخیر همه کارمندان را حفظ کردیم و کسی تعدیل نشد.البته پس از تحویل مسئولیت، برای من فراغتی ایجاد نمی‌شود و همچنان در خدمت سینما و سینماگران خواهم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود خبر داد: می‌خواهم خبری به شما بدهم که هنوز رسانه‌ای نشده است و آن اینکه خوشبختانه توانستیم مجوز پخش آثار سینمایی را هم بگیریم و از این‌پس مؤسسه تصویرشهر به‌عنوان پخش‌کننده نیز در خدمت سینماگران خواهد بود.



مجید اکبرشاهی مدیرعامل جدید مؤسسه تصویرشهر نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر باحضور آقای میرزاخانی گام‌های بلندی در مؤسسه تصویرشهر برداشته شد اما متأسفانه کرونا برخی از آنها را ناتمام گذاشت. در دوره جدید سعی می‌کنیم مسیری که توسط آقای میرزاخانی آغاز شد را ادامه دهیم و کار ایشان را تکمیل کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در مؤسسه تصویرشهر گفت: دغدغه‌مندی و اراده نیروی انسانی مجموعه برای من ارزشمند است؛ آنها با کمترین میزان حقوق، بیشترین کارها را انجام داده‌اند. اکنون حدود 15 سال از فعالیت پردیس‌های سینمایی در مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌گذرد؛ فرسودگی‌هایی ایجاد شده است که باید ترمیم شوند.برخی پردیس‌ها مانند راگا و تماشا مشکل صندلی و کفپوش دارند که باید به آنها رسیدگی کنیم. 

مدیرعامل جدید مؤسسه تصویرشهر یادآور شد:  تمرکز ویژه ما بر مدیریت شهری و فرهنگ عمومی است و در کنار توسعه فرهنگی، به توسعه اقتصادی هم توجه خواهیم داشت. همچنین به برندینگ مجموعه نیز توجه خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مجموعه پردیس‌های مؤسسه تصویرشهر را به پاتوق فرهنگی تبدیل کنیم.

وی خبر داد: بنا داریم جشنواره فیلم شهر را به‌صورت‌ بین‌المللی در تابستان 1401 برگزار کنیم. احتمال دارد که تغییراتی در نحوه برگزاری جشنواره داشته باشیم که طبق نظر هیأت مدیره خواهد بود.

اکبرشاهی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: اصلی‌ترین مأموریت ما در دوره جدید، تولید است. خوشبختانه در این زمینه، آقای امرودی به ما قول تخصیص بودجه داده‌اند و امیدوارم بتوانیم گامی بلند در عرصه تولید برداریم.

در بخش دیگری از این مراسم، حسن خجسته رئیس هیأت مدیره مؤسسه تصویرشهر پشت تریبون حاضر شد و گفت:  از آقای میرزاخانی تشکر می‌کنم‌. من هربار که به پردیس ملت می‌آیم، جمع خوشتیپی از آدم‌ها را جلوی در می‌بینم. آقای میرزاخانی توان بالایی برای کار و ذهن پر ایده‌ای دارد. اینجا برایش مقیاس محدودی بود و  او باید به جای بزرگتری می‌رفت. البته کار در حوزه فرهنگ، سخت است. امیدوارم آقای میرزاخانی همینطور که در پردیس ملت موفق بود، در موقعیت شغلی جدیدش هم موفق باشد.

وی تصریح کرد: متر و معیاری برای ارزیابی عملکرد مدیران فرهنگی وجود ندارد. البته در حوزه‌های عمران و توسعه چنین معیاری وجود دارد اما کار فرهنگی گاهی 5 تا 10 سال زمان می‌برد تا به نتیجه برسد و گاهی نتایج حاصل‌شده دیده نمی‌شود‌‌. گاهی هم عواملی وجود دارند که ممکن است نتیجه کار را معکوس کنند. با این‌وجود، کار فرهنگی کاری جهادی است و تلاش در این حوزه، هزاران برابر حوزه‌های دیگر ارزشمند است. 

خجسته خاطرنشان کرد: انتصاب افراد در هر پستی که در جمهوری اسلامی وجود دارد را باید همزمان به آنها تبریک و تسلیت گفت؛ تبریک برای اینکه فرد توانسته است در چنین نظامی پست بگیرد و خدا به او چیزی عطا کرده است و تسلیت برای اینکه در قیامت به‌شکل ویژه‌ای از کار او پرسش می‌کنند. 

در بخش دیگری از این مراسم، آیت ایزدیان مشاور عالی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: آقای میرزاخانی به همه قول‌هایشان عمل کردند، جز یک قول و آن اینکه قول داده‌ بودند تابستان امسال مأموریت خود را تمدید کنند. گزینه‌های متعددی برای جانشینی ایشان مطرح بود و ما قریب به 3 هفته درگیر انتخاب بودیم. پس از بررسی رزومه‌های متعدد، به دو نفر رسیدیم. رزومه این دو نفر در کمیته انتصابات بررسی شد و درنهایت به آقای اکبرشاهی یک و نیم برابر نفر دیگر امتیاز داده شد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات هاشم میرزاخانی مدیرعامل سابق مؤسسه تصویرشهر تجلیل و لوح انتصاب مجید اکبرشاهی مدیرعامل جدید این  مؤسسه نیز به او اعطا شد. 

محمد حسینی، محمد احسانی، حسین فرحبخش، محمدرضا فرجی، غلامرضا موسوی، مسعود اطیابی و... ازجمله چهره‌های حاضر در آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید مؤسسه تصویرشهر بودند. 

در ادامه، گزارش تصویری تسنیم از این مراسم را مشاهده می‌کنید:

حاشیه‌سازی‌های زرد حول فرش قرمز جشنواره فیلم فجرفصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک10 فیلم مرمت شده از گنجینه سینمای ایران در چهلمین جشواره فیلم فجر اکران می‌شود

انتهای پیام/

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهرآیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه تصویرشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پردیس ملت پردیس های سینمایی سینما سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهرداری تهران پردیس ملت پردیس های سینمایی سینما سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهرداری تهران آقای میرزاخانی مدیرعامل پیشین هیأت مدیره پردیس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران