Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید میدانی از پاسگاه پلیس‌راه دامنه و دیدار با مأموران این پاسگاه اظهار داشت: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محورهای غربی و جنوبی استان مأموران پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به حالت آماده‌باش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدامات به موقع پلیس راه استان شاهد کمترین مشکلات برای رانندگان در این محورها بودیم، افزود: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی توسط مأموران پاسگاه‌های پلیس راه دامنه و سمیرم محدودیت مقطعی اعمال و از تردد ۳۵۰ خودرو جلوگیری شد و تمامی رانندگان و سرنشینان آن‌ها به مساجد، امامزاده‌ها و دیگر اماکن امن هدایت شدند.

 میرحیدری با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای اصلی غرب و جنوب استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد، گفت: این اقدام به موقع و مؤثر پلیس راه استان اصفهان باعث شد تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در این محورها نباشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه به ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی و در امامزاده‌ها، مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک، مردم شهرها و روستاهای غربی و جنوبی استان با مشکلاتی مواجه شدند که در این خصوص دستور ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی ابلاغ شد تا در صورت نیاز به خدمت‌رسانی و امدادرسانی مردم مناطق برفی بشتابند.

حیدری با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی استان آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در برف هستند، اضافه کرد: در این ایام نیز مثل همیشه پلیس در کنار مردم است تا در شرایط این سخت آب و هوایی احساس امنیت و آرامش کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با قدردانی از مأموران پلیس راه خاطرنشان کرد: امروز نیروهای پلیس راه در سخت‌ترین شرایط و در سرمای زیر ۲۵ درجه و دور از خانواده‌های خود در جاده‌ها به مردم خدمت می‌کنند که قطعاً  این گونه خدمت کردن مجاهدت در راه خداست و اجرا و پاداش مضاعفی دارد و ذخیره آخرت آنان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان استفاده از ظرفیت انتظامی امدادرسانی در مناطق برفی احساس امنیت و آرامش انتظامی استان اصفهان غربی و جنوبی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم

امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد. مشکل عمده این مناطق مسدود بودن برخی از راه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم