Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" درتشریح این خبر بیان داشت: نماینده بهداشت، دامپزشکی و شهرداری شهرری با مراجعه به فرمانده انتظامی این شهرستان اعلام کردند، تعدادی افراد با استفاده از خودروهای سیار در نقاط مختلف شهر از جمله در محله دولت آباد و شهر ری به توزیع ماهی زنده می پردازند.

کشف 450 کیلو ماهی آلوده در شهرستان ری

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با گشت زنی های انتظامی این خودروها شناسایی و 450 کیلو ماهی که در محیط نا مناسبی پرورش یافته بودند، توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه این ماهی در اختیار نمایندگان بهداشت و دامپزشکی قرار گرفت، افزود: کارشناسان ارزش ریالی ماهی کشف شده را 315 هزار ریال  محاسبه کرده اند. وی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای کشف سایر خودروهای  توزیع کننده مواد غذایی آلوده کماکان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ماهی زنده ماهی آلوده اخبار حوادث دولت ماهی شهرستان شهرری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد برف ساره بیات بازیگر ساره بیات بیوگرافی ساره بیات امیر تتلو تتلو تتلو اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز