Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار مغانلو در بازی سپاهان و مس رفسنجان، چهارمین گل سریع تاریخ فوتبال ایران را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز تیم فوتبال سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ رودرروی مس رفسنجان قرار گرفت. تنها ۱۳ ثانیه از آغاز بازی گذشته بود که روی پاس به عقب جعفری برای دروازه‌بان مس، مغانلو توپ را قطع کرد تا با تغییر مسیر توپ، گل اول بازی را وارد دروازه مس رفسنجان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو این گل را در ثانیه ۱۳ بازی به ثمر رساند که به عنوان چهارمین گل سریع تاریخ فوتبال ایران لقب گرفت. نخستین گل سریع لیگ برتر فوتبال توسط هادی عبدالله‌زاده در سال ۷۸ در ثانیه چهارم بازی ابومسلم و ایرسوتر به ثمر رسید، دومین گل سریع لیگ برتر توسط محمدرضا خلعتبری در ثانیه ۱۱ بازی سپاهان و گسترش فولاد ثبت شد و سومین گل سریع لیگ برتر در بازی پرسپولیس و فجرسپاسی توسط غلامرضا رضایی در ثانیه ۱۲ به ثمر رسیده است.

در ادامه گل شهریار مغانلو را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 550512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان شهریار مغانلو تیم فوتبال مس رفسنجان سریع ترین گل لیگ برتر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مس رفسنجان لیگ برتر گل سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی فریب شرایط سپاهان و ناکامی‌های اخیر این تیم را نمی‌خورد و برای برد در دربی اصفهان حاضر می‌شوند. - اخبار ورزشی -

پارسا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: شرایط تیم ما طوری بود که فقط برای گرفتن سه امتیاز به تبریز رفته بودیم. با اینکه جو ورزشگاه سنگین بود، اما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و برد شیرینی به دست آوردیم. کادر فنی هم به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده بود و شناخت خوبی از حریف داشتیم.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

 وی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب‌آهن در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست داد، تصریح کرد: ما واقعاً در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد و حتی در بازی با ملوان هم پنالتی از دست دادیم. خیلی کم پیش می‌آید که تیمی در لیگ برتر هفت هشت موقعیت گل ایجاد کند، ولی ما در چند بازی واقعاً بدشانس بودیم. تیم ما مشکل فنی ندارد و با اینکه چهار بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، ولی همچنان از لحاظ فنی جزو بهترین تیم‌ها هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد عملکردش در این فصل گفت: هر وقت بازی کردم نهایت تلاشم را به کار گرفتم و هر وقت روی نیمکت بودم از تیم حمایت کردم. طبیعتاً این شرایط برای محسن فروزان هم وجود داشت و هدف ما چیزی جز این نیست که به ذوب‌آهن کمک کنیم.

جعفری راجع به بازی تیمش برابر سپاهان یادآور شد: این درست است که آنها در نتیجه‌گیری با مشکل مواجه شده‌اند، ولی ما فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم. آنها بازیکنان باکیفیتی دارند و بازی آسانی نداریم، اما قطعاً برای گرفتن سه امتیاز به ورزشگاه نقش جهان خواهیم رفت. امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و هواداران دو تیم هم لذت ببرند.

دیدار سپاهان - ذوب‌آهن معوقه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.ا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین دوربین جهان با قدرت ۱۵۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ عکس در ثانیه
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود